کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت و گو با خبرنگار کبنانیوز؛

پاسخ استاندار کهگیلویه و بویراحمد به ادامه مسئولیتش در استان؛ نمایندگان مجلس به من لطف دارند، اما دولت تصمیم می‌گیرد

14 مرداد 1400 ساعت 20:07

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص ابقای خود به عنوان استاندار توضیحاتی ارائه کرد.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به اینکه آیا نمایندگان مجلس برای استانداری و ابقای شما پیشنهاد داده‌اند، گفت: ریاست جمهوری آیت الله رئیسی را تبریک می‌گویم.
به گزارش کبنانیوز، امروز پنج شنبه (14 مردادماه 1400) حسین کلانتری افزود: ما همه در یک کشتی نشسته‌ایم، همه ما سرباز جمهوری اسلامی هستیم، قطع یقین توفیق دولت آقای رئیسی توفیق جمهوری اسلامی است.
وی گفت: اگر دولت موفق شود و یک کار کوچک انجام دهد خیرش به زندگی همه اثر می‌گذارد، و اگر خدای ناکرده مشکلی پیش بیاید اثرش در زندگی همه مردم دیده می‌شود.
کلانتری گفت: تا لحظه‌ای که هستیم با تمام توان و با احساس مسئولیت مضاعف کار را دنبال می‌کنیم.
کلانتری بیان کرد: من قبلاً روزی که معارفه شدم گفتم که دو ساله برای خدمت به مردم آمده‌ام، مدت دو سال من تمام شده، سه ماه پیش گفتم مدت کوتاهی مهمان شما هستیم، دو سال ما دارد تمام می‌شود، نگاه ما این است که آنچه که توانستیم وظیفه‌مان را انجام دادیم.
وی افزود: قطعاً دولت جدید آمده است، وزیر جدیدی می‌آید، استاندار جدید و مدیران جدیدی می‌آید.
وی گفت: بگذارید آیت الله رئیسی لیست کابینه خود را به مجلس بدهد، مجلس بررسی کند، و بعد وزیر کشور در خصوص استانداران تصمیم می‌گیرند. بر این اساس ما سرباز جمهوری اسلامی هستیم و کارمند وزارت کشور هستم.
کلانتری در پاسخ به اینکه آیا نمایندگان از شما خواسته‌اند بمانید، گفت: تعداد زیادی از شخصیت‌های بزرگوار و تأثیرگذار استان کهگیلویه و بویراحمد به بنده به عنوان خدمتگذار اظها رلطف کرده‌اند، نمایندگان نیز جزو این شخصیت‌های محترم هستند، ولی تصمیم را وزارت کشور و دولت می‌گیرد، جتما نظر خود ما را نیز لحاظ می‌کنند، ما از نگاه خودمان مأموریتمان را تا جایی که توانستیم انجام دادیم و تمام شده است.
 


کد مطلب: 437563

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/437563/پاسخ-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-ادامه-مسئولیتش-استان-نمایندگان-مجلس-لطف-اما-دولت-تصمیم-می-گیرد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1