کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت؛

«آشیانه» و «کیمیاگر» از کهگیلویه و بویراحمد برگزیده جشنواره ملی شدند

13 مرداد 1400 ساعت 16:34

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: فیلم مستند کوتاه تولیدی این استان به نام «آشیانه» در جشنواره ملی فیلم وقف چشمه همیشه جاری برگزیده شد.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: فیلم مستند کوتاه تولیدی این استان به نام «آشیانه» در جشنواره ملی فیلم وقف چشمه همیشه جاری برگزیده شد.
به گزارش کبنانیوز، امروز چهارشنبه محمدعلی پیرسبزی اظهار داشت: این فیلم مستند کوتاه توانست لوح تقدیر هفتمین دوره  جشنواره ملی فیلم وقف چشمه همیشه جاری را کسب کند.
وی افزود: کارگردان این فیلم مستند کوتاه مینا صفرپور بوده و تهیه کنندگی آن را نیز رضا دانش پژوه بر عهده دارد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این فیلم مستند کوتاه به زندگی یک خدمتکار ساده می پردازد که با وجود ثروتمند بودن تمامی دارایی های خود را در زمینه امور خیریه وقف کرده و سپس ناپدید می شود.
پیرسبزی عنوان کرد: هفتمین دوره جشنواره ملی وقف چشمه همیشه جاری در تهران و به همت سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.
وی ابراز داشت: مدت زمان این فیلم مستند کوتاه ۲۰ دقیقه بوده و در مؤسسه نگار فیلم دنا تولید شده است.
پیرسبزی گفت: عوامل ساخت این فیلم مستند کوتاه شامل محمد جمالزاده تصویربردار، مینا صفرپور تدوینگر، امین خادم جهرمی مدیر صحنه،  فاطمه رودشتی منشی صحنه و عرفان رضایی عکاس است.
معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مستند ۳۰ دقیقه‌ای کیمیاگر به کارگردانی صادق نبی زاده در دومین جشنواره فیلم آسمان موفق به دریافت تندیس جشنواره و دیپلم افتخار بهترین فیلم دوم مستند شد.
رضا خردمند با بیان اینکه فیلم مستند کیمیاگر روایتی از یک دلال است که از معتاد‌ها قصد اخاذی دارد افزود: این فیلم مستند از محصولات موسسه فیلمسازی نگار فیلم دنا می‌باشد که در حوزه فیلمسازی فعالیت چشمگیری دارد.
خردمند به دیگر عوامل این فیلم مستند هم اشاره کرد و ادامه داد: محمد عنایی( تصویر بردار)، جواد تفاخ (تدوین)، درسا بکرایی (منشی صحنه)، و همچنین ساسان نیکنام و حاج میرزا نبی زاده از دیگر عوامل این فیلم این فیلم مستند هستند.


کد مطلب: 437505

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/437505/آشیانه-کیمیاگر-کهگیلویه-بویراحمد-برگزیده-جشنواره-ملی-شدند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1