تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۴۳۷۴۶۶
در ستاد کرونای کهگیلویه مطرح شد

زور بیمارستان دهدشت به کرونا وگرمی هوا نمی رسد/راهروهای بیمارستان هم تکمیل شد

۰
راهرو بیمارستان دهدشت
راهرو بیمارستان دهدشت
کبنا ؛رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه از افزایش سه برابری بستری روزانه بیماران کرونایی خبر داد و گفت: این در حالی است که راهروهای اورژانس نیز به بستری اختصاص یافته است.
 محمدطاهر طیب‌زادگان امروز در نشست ستاد مقابله با کرونای شهرستان اظهار داشت: با وجود ورود موج پنجم کرونا به نظر می‌رسد ستاد ملی کرونا تعطیل شده و دستورالعمل جدیدی تاکنون ابلاغ نکرده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: پیش‌بینی می‌شد پیک جدید از اواخر مرداد تا شهریور آغاز شود اما به واسطه پارادوکس‌های دستورالعمل‌ها خیلی زودتر از راه رسید و شرایط سختی پیش‌روی کادر درمان قرار داد.
وی با یادآوری پیک چهارم در شهرستان گفت: آن زمان سخت‌ترین شرایط را تجربه کردیم اما حالا می‌بینیم پیک پنجم وضعیت به مراتب دشوارتری دارد.
طیب‌زادگان متوسط بستری روزانه در بیمارستان دهدشت را تا سه برابر پیک‌های گذشته اعلام کرد و افزود: این در حالی است که حجم نمونه‌گیری تا پنج برابر افزایش یافته است.
این مسؤول گفت: به علت ازدحام مراجعه کنندگان و آمار بالای بستری‌ها راهروهای اورژانس هم محل بستری بیماران شده است.
طیب‌زادگان افزود: با وجود شدت گرما بخش‌هایی از بیمارستان که در گذشته به کرونا اختصاص داشت اکنون قابلیت استفاده ندارند و وضعیت بسیار نگران کننده است.
وی با اشاره به اجرای واکسیناسیون گروه‌ها و رده‌های سنی تصریح کرد: بسیاری از کادر درمان درگیر این طرح هستند به همین خاطر در سایر موارد دچار اشکال شدیم.
رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه در خصوص اجرای مراسم محرم با بیان اینکه فعلا دستورالعملی ابلاغ نشده است،گفت: سال گذشته با وجود شرایط سخت گیرانه مراسم‌های عزاداری از کنترل خارج شد و پیک مهر و آبان را پیش آورد.
نام شما

آدرس ايميل شما

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1