کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

نخستین بخت فرزندان کهگیلویه و بویراحمد در کابینه رئیسی؛ محمدعلی جاوید

12 مرداد 1400 ساعت 10:00

محمدعلی جاوید شهردار سابق شهر یاسوج که هم اکنون شهردار بیرجند است، نخستین تک ستاره استان در ارتباط با کابینه ابراهیم رئیسی است!


محمدعلی جاوید شهردار سابق شهر یاسوج که هم اکنون شهردار بیرجند است، نخستین تک ستاره استان در ارتباط با کابینه ابراهیم رئیسی است!
به گزارش کبنا، قریب به 4 سال است که جاوید شهردار موفق مرکز استان خراسان جنوبی است؛ ابراهیم رئیسی نیز 2 دوره است که نماینده مجلس خبرگان رهبری از سوی مردم این استان است.
به فراخور نمایندگی مردم استان خراسان جنوبی از سوی آیت الله رئیسی در مجلس خبرگان و از سویی دیگر سمت شهرداری محمدعلی جاوید در مرکز این استان، به جهت حل برخی مسائل و مراجعات و ... این سال‌ها ارتباطات و مراوداتی میان این دو بوده است و آیت الله رئیسی شناخت خوبی از جاوید دارد.



درخشش موفقیت آمیز جاوید در بیرجند و خوشنامی وی و شناخت و ارتباطی که میان وی و نماینده مجلس خبرگان رهبری استان خراسان جنوبی (آیت اله رئیسی) و نزدیکان ایشان وجود دارد، یقیناً زمینه و بسترساز استفاده از ظرفیت شایسته وی در سطوح گوناگون دولت را فراهم خواهد آورد.
پایگاه تحلیلی خبری کبنانیوز این بارقه امید را به فال نیک می‌گیرد و آرزوی موفقیت برای این فرزند خوشنام استان و برکشیدن وی تا سطوح بالای کابینه را دارا است و وی را از نقطه‌های امید استان در دولت آینده می‌داند.
 


کد مطلب: 437451

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/437451/نخستین-بخت-فرزندان-کهگیلویه-بویراحمد-کابینه-رئیسی-محمدعلی-جاوید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1