تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۳۶
کد مطلب : ۴۳۷۴۴۶
یادداشت ارسالی؛

بلدیه دوگنبدان

۷
۱
بلدیه دوگنبدان
کبنا ؛ منتخبین ششمین انتخابات شورای شهر دوگنبدان پس از سال‌ها کش و قوس و چالش‌ها، تنش‌ها و حاشیه‌ها در امور اجرایی و مدیریت شهری در آزمونی سخت و نفس گیر، قرار دارند. در انتخابات شوراهای اسلامی شهر، مردم رأی داده‌اند برای تغییر در جهت توسعه و رضایت عمومی و نسبی شهروندان و رفع تبعیض و سیاست زدگی و فرسودگی مدیریت شهری و برقراری روندی تازه، برنامه محور در رأس مدیریت شهرداری دوگنبدان.
 ۱- شهر دوگنبدان با بالاترین سابقه شهریت و مدنیت در تاریخ معاصر استان کهگیلویه و بویراحمد، دارای ساختارهای اجتماعی و فرهنگی خاص نیازمند یک مدیریت بی حاشیه، برنامه محور، جهادی و عملگرا است.
امروز فشار سیاسیون و صاحبان قدرت بر اعضای شورا برای انتصاب و یا ابقای فردی خاص عملاً خط بطلانی است بر همه آنچه این سالها به گذشتگان انتقاد و اعتراض شده، خط بطلانی است بر انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی گچساران.
۲- طرفداران تندروی سید قدرت حسینی و برخی فعالین فضای مجازی او به صراحت اعلام می‌کنند ابقای شهردار فعلی خط قرمز ماست؟!
در حالی که این سالها شعار و خط قرمزشان بیت المال، رفع تبعیض و عدالت محوری و مبارزه با طائفه سالاری و قوم گرایی بوده و عملاً این نوع فشار بر اعضای شورای شهر برای ابقا شهردار فعلی خط بطلانی است بر همه شعارهای انتخاباتی نماینده فعلی و اسبق
همانگونه که دخالت نماینده سابق (آقای تاجگردون) در امورات مختلف خدمات شهری امر و نهی و به نوعی دخالت می‌کرد و همان دخالت‌ها باعث شد شهردار و برخی اعضای شورا در لوای مخالفت و مقاومت علیه تاجگردون، خود و عملکردشان را به حاشیه امن ببرند و خیلی از ناهنجاری‌ها مدیریتی و بی انضباطی‌های مالی و سایر موارد ... بر کارنامه شهرداری بیافزایند.
عملاً شهرداری شهر تبدیل شده به یک نهاد سیاست زده و فرسوده شده است. 
۳ - شورای ششم دوگنبدان یک روند را در انتخاب شهردار کلید زده است که مایه امید شهروندان شده است و خیلی از نخبگان و حتی سیاسیون از جریانات مختلف اصولگرا و اصلاح‌طلب از فراخوان انتخاب شهردار بر اساس امتیازات علمی و سوابق و اجرایی استقبال کرده‌اند.
اگر شورای شهر بر همین منوال جلو برود و تحت تأثیر نماینده فعلی، سابق و اسبق قرار نگیرند و بر اساس شایسته سالاری و کارآمدی و پاکدستی شهردار انتخاب کنند که خود را به اوج محبوبیت و اقتدار رسانیده‌اند و اگر بر پایه منافع سیاسی، مالی، قومی و ... شهردار انتخاب کنند روز اول کار خویش را تا آخر این دوره به چالش کشانیده و در یک کلام بیهوده کاندیدا شدند و بیهوده تلاش کردند و بیهوده رأی آوردند و و در یک کلام مردم را به سخره گرفته‌اند.
 ---------------------
احمد نادریان
نام شما

آدرس ايميل شما

بابا حیدر
Iran, Islamic Republic of
انتخاب شهردار خیلی از چیزها را روشن میکند .اول اینکه مردم رای به تغییر دادند ،آیا منتخبین شورا بر عهد خود میمانند .دوم .قرار بود سید ناصر باشد و اگر قرار بر افکار سید قدرت بود چرا این چند دوره مردم ایشون را انتخاب نکردند ؟ تکلیف مردم با سید ناصر هم روشن میشود .
Iran, Islamic Republic of
اگه شورای ظفری انتخاب کنن تا اخر باید بدانن اخرین بار که شورای میشن چرا مردم دیگه انتخابشون نمیکنن مخصوصا کرمی ومرادی خواب ببینن
Iran, Islamic Republic of
بنای بدی نماینده اسبق گذاشت شهردار جوان را بگذارید کارکند او میتواند و نشان داد که در عین کارشکنی های متعدد توانست کار را تمام کند
Iran, Islamic Republic of
ما مردم به شدت عملکرد نماینده واطرافیانش را زیر نظر گرفته ایم به هرحال با نماینده های قبلی هم مقایسه می‌کنیم جوجه هارو هم آخر پاییز می‌شماریم
Iran, Islamic Republic of
همون جناب قدرت حسینی را بذارن شهردار تا قال قضیه کنده بشه.
کارگر شهرداری
Iran, Islamic Republic of
درود وصد درود بر نگارنده عین واقعیت را گفتی
Iran, Islamic Republic of
کسی حق دخالت در کار شورا رو نداره.
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1