کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ظفری از شهرداری کنار می‌رود؟ /

واکنش عضو شورای شهر دوگنبدان به ابقا یا تغییر شهردار

6 مرداد 1400 ساعت 16:48

عضو شورای شهر دوگنبدان نسبت به حواشی ابقا یا تغییر شهردار واکنش نشان داد.


در روزهای اخیر در فضای مجازی شهرستان گچساران صحبت از ابقای شهردار دوگنبدان می شود و این ابقا به ارتباط میان سیدقدرت حسینی و سیدناصر حسینی با ظفری ربط داده می شود. در هفته های اخیر، شورای شهر ششم دوگنبدان فراخوانی برای انتخاب شهردار منتشر کرد که نظرات مثبت مردم را به خود جلب کرد و در اولین قدم، این تصور ایجاد شد که شایسته سالاری در دستور کار شورای شهر دوگنبدان قرار گرفته است. با این حال گفته ها پیرامون انتخاب دوباره و ابقای «مسعود ظفری» تناقضاتی را نسبت به فراخوان شورای شهر و اصل شایسته سالاری ایجاد کرده است. غلامرضا شکوهی عضو با سابقه شورای شهر دوگنبدان نسبت به این حواشی واکنش نشان داده است.
به گزارش کبنانیوز، غلامرضا شکوهی در گفت و گو با خبرنگار کبنانیوز، در پاسخ به اینکه «آیا ظفری ابقا شده است؟» اظهار کرد: صحبت هایی که می شود در مورد ابقا، کذب است، هنوز هیچ خبری در رابطه با انتخاب شهردار و اینکه چه کسی شهردار می شود وجود ندارد.
شکوهی اظهار کرد: موضوع دیگر این است که فراخوانی برای انتخاب شهردار دوگنبدان زده ایم که طی آن 24 نفر ثبت نام کرده اند که اکثراً تحصیلات مرتبط با شهرداری دارند، از جمله مهندسی عمران، سازه و ... . این 24 نفر که پرونده هایشان موجود است هنوز مورد بررسی قرار نگرفته اند.
وی افزود: قرار هست پرونده این 24 نفر را بررسی کنیم، هر کسی امتیاز بیشتری داشت به عنوان شهردار انتخاب می شود. وقتی شهردار از طرف شورا انتخاب شود، استعلام های لازم گرفته می شود و اگر مورد تایید قرار گرفت به عنوان شهردار معرفی می شود.
هیچ کس ابقا نشده است، اگر صحبتی در این خصوص می شود کذب است.
شکوهی در پاسخ به اینکه «آیا شورای شهر از شهردار فعلی رضایت دارد؟» گفت: مردم قضاوت می کنند، ایشان موافقانی دارند و مخالف هم دارند که به نظر می آید تعداد موافقان و مخالفان ایشان به یک اندازه و نزدیک به هم باشند.
شکوهی اینکه «شورای شهر تصمیم به تغییر شهردار را دارد!» را تکذیب کرده و گفت: خیر، اینطور نیست که می گویید. برنامه ریزی ای صورت گرفته است و 24 نفر نیز ثبت نام کرده اند، آقای ظفری نیز جزو این لیست است، ممکن است آقای ظفری هم امتیاز بالایی بگیرند، مشخص نیست، شورا بر اساس این امتیازات تصمیم می گیرد. ما نظری در خصوص اینکه شهردار تغییر کند نه داریم و نه نداریم، امتیازات مهم هستند.
شکوهی در خصوص ثبت نام کنندگان اظهار کرد: علاوه بر ثبت نام نخبگانی از شهرستان گچساران، برخی افراد بومی استان نیز ثبت نام کرده اند.

 


کد مطلب: 437263

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/437263/واکنش-عضو-شورای-شهر-دوگنبدان-ابقا-یا-تغییر-شهردار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1