تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۲۴
کد مطلب : ۴۳۷۱۸۹
با ارسال نامه‌ای مطرح شد

در خواست جمعی از ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد؛ اجازه ورود مسائل سیاسی و طایفه‌گرایی به هیئت‌های ورزشی را ندهید

۶
۲
در خواست جمعی از ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد؛ اجازه ورود مسائل سیاسی و طایفه‌گرایی به هیئت‌های ورزشی را ندهید
کبنا ؛ جمعی از ورزشکاران استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان نامه‌ای نوشتند و خواستار جلوگیری از ورود مسائل سیاسی و طایفه‌گرایی به هیئت‌های ورزشی شدند.
به گزارش کبنا، متن نامه ورزشکاران استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است؛
جناب آقای بهروز جهانبخش مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد 
سلام علیکم
حضرتعالی سال‌ها خاک اداره‌کل ورزش و جوانان را خورده‌اید و با درد ورزشکاران آشنایی دارید، لذا خواهش می‌کنیم، سنت شکنی کنید و همانند گذشته اجازه ورود مسائل سیاسی و طایفه‌گرایی به هیات‌های ورزشی و به تبع آن انزوا و قربانی شدن مفاخر ورزشی استان را ندهید!
 اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد سال‌هاست غرق در مسائل سیاسی و طایفه‌گرایی است. همین امر موجب گردیده نه تنها این اداره نتواند زمینه لازم برای شکوفا و بالفعل شدن استعدادهای بالقوه ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد را فراهم آورد، بلکه هم استانی‌هایی که با کمترین امکانات ورزشی و گاهی از دل فقر و تهیدستی قله‌های پیروزی و افتخار را فتح می‌کنند، بعد از مدتی به دلیل کم توجهی به تجربه، تخصص و معیشت آن‌ها، با ورزش قهرمانی زاویه گرفته و در پی لقمه نانی برای امرار معاش سرگردان می‌شوند. به گونه‌ای که مرور خاطرات دوران ورزشی این عزیزان به دلیل از دست دادن فرصت‌های گرانبهای عمر، و قدرنشناسی مسئولان استانی، به تلخ‌ترین لحظات زندگی آنان تبدیل شده است. ضمن تشکر ویژه از جناب مهدی روایی ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد برای میدان دادن و ارتباط صمیمی با برخی قهرمانان منزوی، و البته برخی انتقادات به این اداره، از اداره ورزش و جوانان استان و دیگر مدیران شهرستان‌ها استدعا می‌نماییم، اجازه ورود مسائل طایفه‌ای و سهم خواهان در کمین نشسته که در همه جریانات سیاسی سم مهلک می‌باشند را به آن اداره و به ویژه هیات‌های ورزشی ندهید و تمام تلاش خویش را به کار بگیرید تا از ظرفیت قهرمانان ورزشی مدال آور از همه مناطق و طوایف استان و شهرستان‌ها که ضمن تجارب ارزشمند دارای صلاحیت اخلاقی، روانی و مالی می‌باشند، استفاده حداکثری گردد.
قهرمانان مظلومی که بودجه‌های ورزشی همیشه به نام این عزیزان به استان کهگیلویه و بویراحمد سرازیر شده و با نام آن‌ها همیشه مسئولان ژست مدیریت گرفته و عکس یادگاری انداخته‌اند و به قولی به نام ورزشکاران اما به کام دیگران بوده است. و هیچ شخصی به اندازه این افراد نخواهد توانست استعدادهای بالقوه استان کهگیلویه و بویراحمد را کشف کرده و با برنامه‌ریزی، تلاش و دلسوزی شکوفا نماید تا شاهد رشد و توسعه ورزشی و قرار گرفتن این نهاد در مسیر مطلوب و شایسته خود باشیم و در سال‌های نه چندان دور شاهد باشیم ورزش استان علاوه بر افتخار افرینی و تزریق حس خودباوری و غرور به مردم استان و نسل‌های آینده، به بهترین شکل ممکن نمادی برای پایتخت طبیعت ایران در کشور باشد.
  
با تشکر
جمعی از ورزشکاران استان کهگیلویه و بویراحمد
 
نام شما

آدرس ايميل شما

پیروزی مردم
Iran, Islamic Republic of
فعلا که در زمان ایشون هیات ورزشی همگانی استان بدتر شده وموروثی شده...دست‌هایی پشت پرده‌ هست که چون به تخلفات آنها در سال‌های گذشته بی توجهی شده الان براحتی موروثی اش کردند پس لطفا نهادهای امنیتی ورود کنند...
سلامت
Iran, Islamic Republic of
رهامی رفت....رهامی آمد
Iran, Islamic Republic of
شهرستان بويراحمد که گریزی بزنین متاسفانه سرشار از طایفه گری شده هیئت های ورزشی اماکن ورزشی چون دفتر نماینده ورود کرده باید به یک طایفه خاص داده شوند
علی
Iran, Islamic Republic of
جمعی از ورزشکاران اسم ندارند
Iran, Islamic Republic of
خدا به راه راست هدایتشان کنه همه هیات ها از طایفه ... انتخاب خواهد شد می بینید
م
United Kingdom
/ خودت جایگاه گیرنمیاد،بعلت عدم صلاحیت و برعلیه هم محلیت این خبر رازدی متاسفم تاکی تنگ نظری
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1