کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شایعات درخصوص تبانی سبزپوشان در مقابل پرسپولیس تهران؛

واکنش به شایعه تبانی با پرسپولیس / ماشین‌سازی بیانیه داد

31 تير 1400 ساعت 17:11

روابط عمومی باشگاه ماشین‌سازی با صدور بیانیه‌ای به برخی شایعات درخصوص تبانی سبزپوشان در مقابل پرسپولیس تهران واکنش نشان داد.


روابط عمومی باشگاه ماشین‌سازی با صدور بیانیه‌ای به برخی شایعات درخصوص تبانی سبزپوشان در مقابل پرسپولیس تهران واکنش نشان داد.
به گزارش کبنا به نقل از همشهری‌آنلاین، پس از شکست سنگین شاگردان علیرضا اکبرپور در هفته بیست و هشتم لیگ‌برتر فوتبال در مقابل پرسپولیس تهران شایعاتی مبنی بر تبانی برخی بازیکنان و تیم ماشین‌سازی در برابر حریف تهرانی ایجاد شد که روابط عمومی باشگاه برای تنویر افکار عمومی بیانیه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است:

متاسفانه پس از شکست سنگین برابر تیم پرسپولیس تهران که در کورس قهرمانی لیگ‌برتر قرار گرفته است از طرف برخی رسانه‌ها و افراد، به باشگاه ماشین‌سازی تبریز اتهاماتی چون تبانی این تیم نسبت داده شده است که به هیچ عنوان صحت نداشته و باشگاه ماشین‌سازی هرگونه اتهام نسبت به بازیکنان و کادرفنی را رد و حق شکایت را برای خود محفوظ می‌داند که در صورت لزوم از طریق مراجع قضایی اقدام خواهد شد.
ماشین‌سازی از بدو تاسیس تا کنون از پاک‌ترین تیم‌های فوتبال ایران بوده و خواهد بود و هیچ وقت و در سخت‌ترین شرایط نیز شرافت و پاک بودن را زیرپا نگذاشته و نخواهد گذاشت، کما اینکه مالک این باشگاه نیز اخلاق را به عنوان یکی از شعارهای خود در باشگاه‌داری اعلام کرده و به این شعار نیز پایبند بوده و خواهد بود. مصدومیت و محرومیت تعدادی از بازیکنان و همچنین کم‌تجربگی تیم جوان ماشین‌سازی باعث شد شیرازه این تیم پس از اخراج یکی از بازیکنان در دیدار مقابل پرسپولیس تهران فرو ریخته و از طرف دیگر عواملی چون توقیف اموال باشگاه توسط نهادهای رسمی به علت بدهی‌های انباشته در دوره مالکیت قبلی باعث شد تمرکز تیم از بین رفته و موجب رقم خوردن شکست در هفته بیست و هشتم شود.
به همین جهت باشگاه ماشین‌سازی از تمام هواداران متعصب خود و جامعه فوتبال عذرخواهی کرده و اعلام می‌دارد کادر مدیریتی و فنی متحد برای دو بازی آتی تلاش کرده و مالکیت و هیات مدیره باشگاه نیز تمام قد از کادرفنی و بازیکنان تا پایان فصل حمایت خواهد کرد.
امیدواریم دو هفته پایانی لیگ‌برتر نیز در نهایت پاکی و صداقت و به دور از هرگونه شائبه برگزار شود.


کد مطلب: 437062

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/437062/واکنش-شایعه-تبانی-پرسپولیس-ماشین-سازی-بیانیه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1