کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با ارسال متنی

واکنش رئیس بیمارستان بی بی حکیمه(س)گچساران به مطلب « لجبازی دو پزشک به قیمت مرگ مادر و کودک در گچساران/ در گچساران چه خبر است ؟»

31 تير 1400 ساعت 17:08

این بیمار با مراجعه به سالن اجتماعات فرمانداری و ایجاد سر و صدای کاذب و تشویش اذهان عمومی سعی در مظلوم نمایی و تشویش افکار عمومی را داشته است


 واکنش رئیس بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران به مطلب « لجبازی دو پزشک به قیمت مرگ مادر و کودک در گچساران»
بعد از انتشار مطلبی  تحت عنوان « لجبازی دو پزشک به قیمت مرگ مادر و کودک در گچساران/ در گچساران چه خبر است »در یکی از پایگاه های خبری ، مدیریت بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران با ارسال متنی به پایگاه خبری کبنانیوز به آن پاسخ داده است.
 
به گزارش کبنا، در جوابیه  دکتر روح انگیز گرجی زاده رئیس بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران آمده است؛

انجام سزارین انتخابی (الکتیو) در بیمارستان منوط به رعایت پروتکلهای وزارت بهداشت ودرمان است.
متاسفانه برخی همکاران با تبانی و نادیده گرفتن دستورالعمل های وزارت بهداشت و درمان و داشتن مقاصد مالی سعی در انجام عمل های غیر ضروری دارند و لذا در صورت عدم به نتیجه رسیدن مقاصد خود با تحریک بیمار و هدایت به ادارات از جمله فرمانداری و غیره سعی درتشویش اذهان عمومی را دارند.
  این بیمار با مراجعه به سالن اجتماعات فرمانداری و ایجاد سر و صدای کاذب و تشویش اذهان عمومی سعی در مظلوم نمایی و تشویش افکار عمومی را داشته است.
از این بیمار درخواست تکمیل پرونده را جهت انجام سزارین داشتیم و همچنین انجام سونوگرافی مجدد جهت صحت و سقم موضوع ،که بیمار ازانجام آن خودداری نمود و به بیمارستان مراجعه نکرد.
سوالم این است که چرا بیمار مجدد به بیمارستان مراجعه نکرد و سونوگرافی مجدد ارائه ندادند این خود قرینه ایست  بر عدم صحت مدارک بیمار و لذا وظیفه بنده به عنوان مسئول بیمارستان نظارت بر رعایت پروتکلهای وزارت بهداشت و درمان است و در این راستا باید پاسخگو باشم.
 صرف اظهارنظر یک بیمار که به مقاصد خود نرسیده دلیل بر صحت موضوع نمی‌باشد. در واقع اصل ماجرا به شکل دیگری بوده است.
لذا با توجه به اینکه این نوع مطالب موجب زیر سوال بردن خدمات بیمارستان و دلسردی در عملکرد همکاران و پایبندی به پروتکل های قانونی وزارت بهداشت می شود.
لذا حق پیگیری این مورد از مراجع ذیصلاح برایمان محفوظ و قطعا ضمن اعتقاد به پاسخگویی، شفافیت هر گونه مطلبی که موجب تشویش اذهان در جامعه و زیر سوال بردن خدمات بیمارستان گردد را پیگیری خواهیم نمود.
 


کد مطلب: 437061

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/437061/واکنش-رئیس-بیمارستان-بی-حکیمه-س-گچساران-مطلب-لجبازی-دو-پزشک-قیمت-مرگ-مادر-کودک-خبر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1