تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب : ۴۳۷۰۰۸
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد:

در بحث خدمات بیمارستانی و تأمین اجتماعی به کهگیلویه بزرگ ظلم شده است / گچساران بزرگترین شهر بیمه‌ای استان / توسعه بیمارستان شهدای گمنام یاسوج

۱
۰
در بحث خدمات بیمارستانی و تأمین اجتماعی به کهگیلویه بزرگ ظلم شده است / گچساران بزرگترین شهر بیمه‌ای استان / توسعه بیمارستان شهدای گمنام یاسوج
کبنا ؛مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در بحث خدمات بیمارستانی و تأمین اجتماعی به کهگیلویه بزرگ ظلم شده است.
به گزارش کبنا، اصغر بهور قبل از ظهر امروز (دوشنبه 29 تیرماه 1400) در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه بیمه شدگان استان کهگیلویه و بویراحمد مهجور هستند، اظهار داشت: بزرگ‌ترین شهر بیمه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد گچساران است که 92 هزار بیمه شده دارد و آنها شایسته خدمات بهتر هستند، لذا پلی کلینیک تخصصی گچساران را در 3700 مترمربع توسعه پیدا می‌کند.
وی افزود: این پلی کلینیک تحویل موقت شده است و قرار بود که تیرماه 98 تحویل داده شود که به دلیل عدم نظارت کافی تحویل نهایی آن انجام نگرفت و تمدید شد و نهایتاً به جای اینکه تیرماه سال 99 تحویل داده شود، این پلی کلینیک یک ماه آینده تحویل داده می‌شود. و تنها پلی کلینیک شبانه روزی استان کهگیلویه و بویراحمد است. در شهرهای که بیمارستان ملکی نداریم، بیمار تأمین اجتماعی رایگان بستری می‌شود.
بهور در ادامه گفت: بیمارستان شهدای گمنام یاسوج 58 تختخوابی است که به دنبال 96 تختخوابی آن هستیم و تا یک ماه آینده جهت توسعه بیمارستان با اعتبار 19 میلیارد تومان تحویل پیمانکار داده می‌شود.
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جراحی، اطفال، داخلی زنان، جراحی مغز و اعصاب، چشم، کلیه و مجاری ادراری توسعه پیدا می‌کند و الان به دلیل کمبود فضا 5 خانه اجاره کرده‌ایم.
وی گفت: اعتبار بخشی بیمارستان شهدای گمنام یاسوج درجه 2 بود که در بهار 1400 درجه یک را کسب کرده است. این بیمارستان دو بار در بین بیمارستان‌های هم طراز خود در سطح کشور اول شد.



بهور در ادامه به دیگر اقدامات مدیریت درمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: پلی کلینیک شهر یاسوج را توسعه داده‌ایم.
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه کهگیلویه 52 هزار بیمه شده دارد، اظهار داشت: در حال پیگیری هستیم که درمانگاه تأمین اجتماعی دهدشت به پلی کلینیک تبدیل شود.
وی افزود: دو برنامه در کهگیلویه داریم، پیگیری مصوبه تبدیل درمانگاه به پلی کلینیک تخصصی و پیگیری مشارکت با وزارت بهداشت در توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت.
بهور با بیان اینکه حداقل 141 تخت بیمارستانی در کهگیلویه بزرگ نیاز است، افزود: به کهگیلویه بزرگ واقعاً ظلم شده است.
مدیر درمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به اینکه مراجعه کنندگان در خصوص نوبت پزشک گلایه‌های دارند، افزود: متخصصان را افزایش دادیم و در رشته‌های مختلف پزشکان متخصص حضور دارند و این مشکل نوبت پزشک خود به خود برطرف می‌شود.
بهور در بخش دیگری از صحبت‌هایش با بیان اینکه به دلیل کمبود شغل در استان کهگیلویه و بویراحمد، بعضی از بیمه شدگان تأمین اجتماعی در سایر استان‌های مشغول به کار هستند، افزود: جمعیت این بیمه شدگان برای سایر استان‌های دیگر لحاظ می‌شود و خانواده بیمه شدگان در استان خدمات دریافت می‌کند که این در واقع نوعی جفا در حق استان خواهد بود.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
به هیچ کجا اندازه گچساران ظلم نشده دارای بیشترین جمعیت بیمه شده تامین اجتماعی هست ولی بیمارستان ندارن نماینده پیگیر یک بیمارستان تامین اجتماعی واسه گچساران باشین
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1