کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبناگزارش می دهد

روایت مردم محلی طسوج از سیل ویرانگر / آقای استاندار به داد طسوج چرام برسید / فرماندار عارش می‌شود، جواب تلفن ما را بدهد / انتقاد شدید مردم سیل زده از فرماندار چرام ( + فیلم و تصاویر )

28 تير 1400 ساعت 12:16

کشاورز و باغدار طسوج که همه زندگیش در سیل از بین رفت گفت: آقای استاندار به داد طسوج برسید فرماندار عارش می شود جواب تلفن بدهد.


سیل سهمگین دار و ندار مردم طسوج را شست و برد.
 به گزارش کبنا از چرام؛ باران‌های بی سابقه دیروز موجب شد که حجم خرابی‌ها در شهرستان چرام بویژه منطقه گردشگری و عشایری طسوج با آسیب‌های زیادی مواجه شود.
  
 خبرها و تصاویری که از طسوج دیروز و دیشب در فضای مجازی ارسال شد نشان می‌داد که حجم خرابی‌ها بالاست اما به قول مردم محلی طسوج سیل دیروز دار و ندار آنها را از بین برد.

آسیب رساندن به خانه‌ها و تاسیسات آبیاری و باغات تا تخریب کامل آبشار المون و درختان تنومند (چندارها) و زنبورها و احشام باعث شد که زندگی مردم طسوج دچار دگرگونی شود.
 حجم خرابی‌ها از یک سمت ونگرانی مردم از بی توجهی فرماندار و ستاد بحران شهرستان چرام از دیروز و دیشب تا حالا باعث نگرانی شدید مردم گرفتار در سیل طسوج شده است.


 یکی از مردم محلی و از کشاورزان و باغداران طسوج در گفت و گو با کبنا بیان کرد: هر چه دار و ندارم بود سیل برد.
 وی با انتقاد شدید از از فرماندار چرام و بی توجهی وی به مردم بیان کرد: فرماندار نه احساس و نه ... و سرگردنه و سرسیرمی (بی توجه) حرف می زند. (بعضی از جملات و کلمات قابل انتشار نیست)



 وی افزود: فرماندار عارش می‌شود که جواب بدهد از دیروز و دیشب 10 بار تماس گرفتم جواب نداد.
 این باغدار و زنبودار ساکن طسوج که بیشترین حجم خسارات به وی وارد شده بیان کرد:, فرماندار چرام امروز اومد و یک فیلمبردار با خودش آورد که داخل فیلم باشد. 
وی با ابراز نگرانی در خصوص خسارات وارده به وی و خانواده‌اش در سیل اخیر طسوج گفت: همه وسایل زندگیم یخچال و وسایل دیگر را سیل خراب کرد و 85 کندوی زنبور عسل داشتم سیل برد.
وی ادامه داد: باغ‌های گردو و دیگر درختان ثمری از بین رفت و به علت سیل و آوردن درختان تنومند و برخورد با ماشین دچار خسارات زیادی شد.
 وی از استاندار درخواست کرد که به داد مردم طسوج برسد. 



کد مطلب: 436986

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/436986/روایت-مردم-محلی-طسوج-سیل-ویرانگر-آقای-استاندار-چرام-برسید-فرماندار-عارش-می-شود-جواب-تلفن-بدهد-انتقاد-شدید-زده-فیلم-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1