تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۶
کد مطلب : ۴۳۶۹۶۵
بیانیه/

درخواست مجمع بسیج جهادگران شهرستان گچساران از نمایندگان مجلس شورای اسلامی

۰
درخواست مجمع بسیج جهادگران شهرستان گچساران از نمایندگان مجلس شورای اسلامی
کبنا ؛مجمع جهادگران شهرستان گچساران در بیانیه ای از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی خواستند تا از  طرح حمایت از شهدا و ایثارگران جهادی و اصلاحیه قانون بسیج سازندگی در مجلس شورای اسلامی حمایت نمایند.
 به گزارش کبنا نیوز: متن بیانیه به شرح زیر است:
 « بسیج ثروت بزرگ و ذخیره خداداد ملت ایران است. دشمنان این ملت، اکنون و همیشه در این اندیشه بوده اند و خواهند بود که آن را نابود یا بی¬اثر کنند. مسئولان سازمانی و یکایک بسیجیان عزیز خود را موظف به ابطال کید دشمن بدانند و با توکل و اخلاص و برنامه ریزی به پیش روند موفق باشید انشاءالله»
 (بخشی از پیام رهبر معظم انقلاب بمناسبت سالروز تشکیل بسیج/ 5 آذر 99)
 
مجمع جهادگران برآیند مسئولین گروههای جهادی با تجربه می باشند که طی فرآیند انتخابات مسئولین گروه های جهادی شکل گرفته است و هم اکنون بیش از 42 هزار گروه جهادی در سطح کشور مشغول به فعالیت و ساختاری با حضور نمایندگان تمامی گروههای جهادی با عنوان مجمع جهادگران در سه سطح شهرستان، استان و کشور تعریف شده است.
این در حالی است که در مقابل، برخی طیف ها خود را متولی، سخنگو و صاحب حرکت های جهادی می دانند که گاهاً گروههای جهادی متشکل آنها بسیار محدود و تعدادشان اندک بوده که همین گروه های محدود آنها نیز عضو شبکه گروه¬های جهادی بسیج می¬باشند و تلاش می کنند خود را به عنوان نمایندگان واقعی این جریان عظیم معرفی و با تریبون و رسانه به این هدف دست پیدا کنند.
پیگیری طرح حمایت از شهدا و ایثارگران جهادی و اصلاحیه قانون بسیج سازندگی در مجلس شورای اسلامی نقطه عطفی در تاریخ جریان جهادی خواهد بود. نقطه شروع تدوین این قانون، مطالبه خودِ ما جهادگرانی بود که وقتی به دیدار خانواده شهدای جهادی می رفتیم مطالبه داشتند که چرا حتی بر روی سنگ قبر عزیزشان واژه مقدس شهید درج نمی شود.
حال که به لطف خداوند و تلاش مسئولین مجامع استانها ومسئولین بسیج سازندگی طرح اصلاحیه قانون بسیج سازندگی (که در آن مشکلات کنونی جهادگران آورده شده است ومواردی از جمله حمایت از شهدا وایثارگران جهادگر که در اردوهای جهادی دچار حادثه می شوندو...) به مجلس ارسال شد و اکنون در کمیسیون امنیت ملی مجلس درحال بررسی می باشد،ازتمامی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی درخواست داریم که باتمام وجود از این طرح دفاع نمایند تا ان شاءالله گروه های جهادی با شور ونشاط بیشتر به فعالیت های محرومیت زدایی در کشور ادامه دهند.
لازم است خطاب به آن دسته از افرادی که درحال شایعه پراکنی در فضای مجازی برای عدم تایید این طرح درمجلس شورای اسلامی  می باشند بگوییم که مجمع جهادگران در 32 استان ومتشکل از 42 هزارگروه جهادی باتمام وجود وتاحصول نتیجه ازاین طرح حمایت خواهد کرد و بحول و قوه الهی تلاش دشمنان برای کمرنگ نمودن بسیج وحرکتهای جهادی را مثل همیشه ناکام خواهند گذاشت.
در پایان اعلام می کنیم بسیج سازندگی به دنبال هدایت، صیانت، حراست، نظارت، سازماندهی و مدیریت، هویت بخشی، قانونمند نمودن و اعتبار بخشی به گروه های جهادی بوده و در همین راستا بسیج سازندگی و گروه های جهادی آمادگی خود را برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و کمک به رفع محرومیت در کنار مستضعفین و ولی نعمتان انقلاب ، مجددا اعلام نموده و در این راه از حقوق و جایگاه این حرکت عظیم مردمی لحظه ای عقب نشینی نخواهد کرد.
سید کورش نظرپور مجمع بسیج جهادگران شهرستان گچساران
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1