کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کارشناس اداره کل هواشناسی استان گفت؛

رطوبت هوای شهر دوگنبدان به ۷۳ درصد رسید

27 تير 1400 ساعت 14:12

بیشترین میزان رطوبت هوای شهر دوگنبدان در شبانه روز گذشته ۷۲درصد گزارش شده است.


بیشترین میزان رطوبت هوای شهر دوگنبدان در شبانه روز گذشته ۷۲درصد گزارش شده است .
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز یکشنبه (27 تیرماه 1400) کارشناس اداره کل هواشناسی استان گفت: بیشترین میزان رطوبت هوای ایستگاه های منطقه امامزاده جعفر،شهرهای لیکک و دهدشت در شبانه روز گذشته نیز به ترتیب ۷۲ و۸۹ و ۶۳درصد ثبت شده است .
ولی بهره‌مند افزود: همچنین در این مدت میزان رطوبت هوای شهرهای سردسیری یاسوج و سی سخت به ترتیب با ۵۶ و ۶۲ درصد گزارش شده است.
وی ادامه داد: حداکثر دمای هوای منطقه امامزاده جعفر گچساران با چهار درجه کاهش در شبانه روز گذشته ۳۸ درجه سانتیگراد ثبت شده است.
بهره مند گفت: همچنین حداکثر دمای هوای شهر دوگنبدان در ۲۴ ساعت گذشته با سه درجه کاهش نسبت به روز پیش ۳۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.
وی ادامه داد: در این مدت حداکثر دمای هوای دیگر شهرهای گرمسیری دهدشت و لیکک نیز با ۲ و۳ درجه کاهش ۳۸ درجه سانتیگراد بوده است.
وی تاکید کرد: دمای هوای شهرهای سردسیری یاسوج و سی سخت در گرمترین زمان شبانه روز گذشته با پنج و هفت درجه کاهش به ترتیب ۳۰و ۲۸درجه سانتیگراد ثبت شده است.
بهره مند تاکید کرد: هوای ابری تا نیمه ابری رگبار پراکنده،رعد وبرق و تند باد لحظه ای از پدیده های هواشناسی استان در ۲۴ ساعت آینده پیش بینی شده است.
کهگیلویه و بویراحمد با مساحتی حدود ۱۶ هزار و ۲۴۹ کیلومتر مربع، سرزمینی مرتفع و کوهستانی با اقلیم سردسیری و گرمسیری در جنوب غربی ایران قرار دارد.


کد مطلب: 436961

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/436961/رطوبت-هوای-شهر-دوگنبدان-۷۳-درصد-رسید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1