تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۴۳۶۹۵۹
شاپور روانبخش رییس انجمن پیمانکاران شهرستان گچساران در آیین تودیع و معارفه؛

خانم نیک‌مرام در خصوص اصناف کارگری هیچ کوتاهی نکردند / انتظار داریم توجه خاصی به گچساران شود / 100 نفر از کارگران پتروشیمی گچساران بی دلیل اخراج شده

۱
۰
100 نفر از کارگران پتروشیمی گچساران بی دلیل اخراج شده
کبنا ؛آیین تودیع مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد و معارفه سرپرست اداره کل برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز یکشنبه (27 تیرماه 1400) مراسم تودیع «پروانه نیک مرام» مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد و معارفه «آیت‌اله ارمغانی» سرپرست این اداره کل برگزار شد.
بنا بر این گزارش، از استانداری کهگیلویه و بویراحمد کسی در جلسه حضور پیدا نکرده است، گفته می‌شود که مجموعه استانداری با این تغییر مخالفت کردند.
 
شاپور روانبخش رئیس سندیکای پیمانکاران شهرستان گچساران در این نشست گفت: عرایض بنده بر اساس تجاربی بوده که کسب کرده‌ام. بنده یک دوره 6 ساله در شورای شهر گچساران به عنوان نائب رئیس و مسئول کمیسیون عمرانی شهرداری و در کمیسیون حل اختلاف و در کمیسیون 100 و کمیسیون مالی بوده‌ام.
وی گفت: همانطور که مستحضر هستید شهرستان گچساران یک شهر صنعتی و کارگری است که قبل از مدیریت سرکار خانم نیک مرام، با وجود اینکه مدیریت اداره کل کار، از بچه‌های گچساران بودند ولی تشکل‌های کارگری مورد کم مهری و کم لطفی مدیران قرار داشت. به یاد ندارم که مدیران کل حتی یک بار درباره تشکل‌های کارگری گچساران جلسه برگزار کنند، ولی خانم نیک مرام در مدتی که حضور داشتند بدون هیچ دیدگاه قویتی و سیاسی کمال محبت و تلاش را نسبت به طبقه و صنف کارگر داشتند. جا دارد از زحمات بی دریغ ایشان تشکر و قدردانی نمایم.
روانبخش افزود: اما دوستان گچساران دارای پتانسیل‌های زیادی است، ضمن عرض تبریک به آقای ارمغانی انتظار داریم توجه خاصی به گچساران شود، همین الان بدون هیچ دلیلی 100 نفر از کارگران پتروشیمی گچساران اخراج شده است، نیروهای جدیدی که استخدام می‌کنند بدون هماهنگی با اداره کار است، در حالی که طبق قانون اداره کاریابی باید نیروی مورد نیاز منطقه را تأمین کند ولی می‌بینیم که با نامه‌های از ما بهتران و نورچشمی‌ها مشغول به کار می‌شوند.
وی گفت: ضمن تبریک به آقای ارمغانی، آرزوی توفیق و بهروزی برای خانم نیک مرام را خواستارم، عرض تشکر از ایشان دارم که در خصوص اصناف کارگری هیچ کوتاهی نکردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بیکار بی عار
Iran, Islamic Republic of
ککا اداره کار گچساران خوش تعطیله.
خدا و جدتت به داد مردم بیکار و مظلوم و یتیم گچساران برسه
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
فایل های مرتبط
1