تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ تير ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۴
کد مطلب : ۴۳۶۹۴۰
مدیر کل شبکه استانی دنا گفت:

برنامه های صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد در استقبال از شهید گمنام

۰
برنامه های صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد در استقبال از شهید گمنام
کبنا ؛صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد در استقبال یکی از شهدای گمنام در سالروز شهادت امام محمدباقر (ع) برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده است.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی شبکه استانی دنا، به همین مناسبت امیر رئوف، مدیر کل شبکه استانی دنا گفت: شهدا برای جلب رضای معبود از همه‌ هستی و حق حیات خود در این دنیای مادی گذشتند و در راه دفاع از کیان ایران اسلامی‌ با نثار جانشان، آرامش و امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند. 
رئوف افزود: دشمن با رویکردی جدید به نام تهاجم فرهنگی، اساس و ریشه‌ها و پیوندهای اعتقادی و تاریخی و هویت اسلامی مردم ما به‌ویژه جوانان را مورد هدف قرار داد که در این را تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و آشنایی مردم، جوانان و نسل امروزی ضروری به نظر می‌رسد.
بر همین اساس سیمای دنا برنامه «شب شیدایی» را با حضور فرماندهان، ایثارگران و خانواده‌های شهدا در سالروز شهادت تعدادی از فرماندهان این استان در مبارزه با گروهک پژاک روی آنتن می‌برد. این برنامه به مدت 90 دقیقه از ساعت21 در سیمای دنا با محوریت شبی با شهدا  در تپه نوراشهدای یاسوج   پخش می‌شود. سیمای دنا، فردا در دومین روز استقبال از این شهید گمنام که در محوطه صدا و سیما برگزار می‌شود، از ساعت 9 صبح تا 11:30 به طور مستقیم مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید گرانقدر را پوشش می دهد.
صدای دنا نیز گام به گام با برنامه‌های این شهید گمنام همراه می‌شود و برنامه «افلاکیان خاک» را به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی روی آنتن می‌برد.
معاونت خبر هم با حضور در فرودگاه یاسوج به استقبال از این شهید گمنام می‌رود و در قالب مصاحبه با فرماندهان، خانواده شهدا، مسئولان لشکری و کشوری، ارتباط با شبکه‌های سراسری به اهمیت این رویداد مهم می‌پردازد.
معاونت فضای مجازی مرکز با طراحی پوستر، عکس واره، موشن گرافیک، تولید کلیپ درباره شهید و شهادت به استقبال از این شهید گمنام می‌رود.


نام شما

آدرس ايميل شما

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1