کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در استان؛

کرونا دو خانواده کهگیلویه و بویراحمدی را عزادار کرد

26 تير 1400 ساعت 19:37

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزايش شمار قربانیان کرونا استان به 715 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه در طی 24 ساعت گذشته دو هم استانی جان خود را از دست دادند .


رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزايش شمار قربانیان کرونا استان به 715 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه در طی 24 ساعت گذشته دو هم استانی جان خود را از دست دادند .
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز شنبه (26 تیرماه 1400) دکتر پرویز يزدان‌پناه افزود: هم اکنون 215 بيمار در بيمارستانهاي استان بستري مي باشند كه 104 نفر از اين بیماران مبتلای قطعی و 13 نفر در بخش مراقبت هاي ويژه تحت درمان هستند.
وي ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 51158 نفر بهبود یافته گزارش شده است.
وی اذعان داشت: از 321 نمونه پی سی آر دريافت شده از آزمايشگاه سلولي و مولكولي ياسوج حدود 38 درصد موارد مثبت بودند كه بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و بهمئی بود. همچنین از 113 نمونه رپید تست 18 درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان های گچساران و بویراحمد هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از شهروندان خواست ضمن رعایت کامل محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی بیماری کرونا ،پرسنل بهداشت و درمان را در این ایام سخت یاری کنند تا از فشار کاری آنها  کاسته شود.
یزدان پناه اذعان داشت: علت افزایش قابل توجه میزان بستری‌ها تأخیر در مراجعه بیماران به مراکز درمانی است، شهروندان باید در صورت مشاهده هر گونه علائم شبیه به سرماخوردگی به مراکز درمانی مراجعه کنند.


کد مطلب: 436937

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/436937/کرونا-دو-خانواده-کهگیلویه-بویراحمدی-عزادار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1