تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۵
کد مطلب : ۴۳۶۹۰۳
رئیس مرکز تحقیقات آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان خبر داد؛

آغاز ثبت نام در تنها هنرستان کشاورزی شبانه روزی کهگیلویه و بویراحمد در دو رشته کشت گیاهان دارویی و شیلات

۰
ثبت‌نام رشته‌های گیاهان دارویی و شیلات در هنرستان شبانه‌روزی کشاورزی شروع شد
کبنا ؛رئیس مرکز تحقیقات آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز ثبت نام دانش آموزان پایه دهم در هنرستان کشاورزی‌ آیت الله ملک حسینی یاسوج خبر داد.
به گزارش کبنا، کاووس کشاورز با اعلام این خبر گفت: تنها هنرستان کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ با همکاري اداره‌ کل آموزش و پرورش استان در دو رشته کشت گیاهان دارویی و شیلات تاسیس شد.
وی با بیان اینکه این هنرستان به شکل شبانه روزی به کادری مجرب و توانمند اداره می شود گفت: جهت ادامه تحصیل دانش آموزان در پایه دهم در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی یاسوج پذیرای دانش آموزان است.
رئیس مرکز تحقيقات آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه وبویراحمد به موفقیت‌های این هنرستان در سالهای گذشته اشاره کرد و گفت: کسب رتبه اول جذب دانش آموز در میان هنرستانهای کشور، راهیابی بیش از ۱۷ نفر از اولین فارغ‌التحصیلان این هنرستان به دانشگاههای فنی و حرفه‌ای کشور و کسب رتبه در مسابقات فرهنگی در کشور بخشی از این موفقیتهاست.
کشاورز افزود: ۱۲ نفر از دانش آموزان هنرستان‌ کشاورزي آیت الله ملک حسینی یاسوج در سال تحصیلی گذشته به مشهد مقدس اعزام  شدند که ۴ نفر از دانش آموزان این هنرستان در جشنواره رضوی در میان هنرستانهای کشور موفق به کسب رتبه شدند.
مدیر هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی یاسوج نیز گفت: هنرستان کشاورزي آیت‌الله ملک حسینی در روزهای شنبه تا چهارشنبه  پذیرای ثبت‌نام دانش آموزان پایه دهم در دو رشته کشت گیاهان دارویی و شیلات از اقصی نقاط استان کهگیلویه وبویراحمد هست.
سید ولی موسوی ارتقا کیفیت آموزشی و مهارتی را از برنامه های این هنرستان عنوان کرد وگفت: تلاش می ‌کنیم با استفاده‌ از کادر آموزشی، اساتید مجرب و فراهم نمودن امکانات خوابگاهی زمینه را برای تحصیل دانش آموزان خوب این دیار در رشته های کشاورزی  همراه با آموزش باکیفیت  ایجاد نماییم.
وی افزود: هنرستان کشاورزی حضرت آیت الله ملک حسینی یاسوج در میدان جهاد ابتدای بلوار کشاورز واقع شده است که با تعامل خوب متولیان کشاورزی استان و آموزش وپرورش زیرساختهای آن برای آموزش تخصصی دانش آموزان در دو رشته کشت گیاهان دارویی و شیلات فراهم شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1