کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

قتل و هفت زخمی در نزاع دسته‌جمعی جلوی مرکز درمانی دهدشت

25 تير 1400 ساعت 1:49

جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از وقوع یک فقره نزاع دستجمعی مسلحانه منجر به قتل در شهرستان کهگیلویه خبر داد و گفت: هشت نفر از عاملان اصلی این نزاع دستگیر شدند.


جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از وقوع یک فقره نزاع دستجمعی مسلحانه منجر به قتل در شهرستان کهگیلویه خبر داد و گفت: هشت نفر از عاملان اصلی این نزاع دستگیر شدند.
 سرهنگ سهام صالحی روز پنجشنبه با اعلام این مطلب به رسانه‌ها اظهار داشت: شامگاه چهارشنبه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی مسلحانه منجر به قتل در شهر دهدشت بلافاصله ماموران انتظامی آن فرماندهی به محل وقوع درگیری اعزام شدند.
 وی افزود: پس از بررسی صحنه مشخص شد که هفت نفر از طرفین نزاع مجروح و به بیمارستان منتقل که یک نفر از آنها به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
 سرهنگ صالحی تاکید کرد: مقتول به وسیله اسلحه ساچمه زنی به قتل رسیده است.
 وی ابراز داشت: ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده هشت نفر از عاملان اصلی نزاع دسته جمعی را که یک نفر از آنها مظنون به قتل می‌باشد شناسایی و دستگیر کردند.
 سرهنگ صالحی با اشاره به اینکه متهمان انگیزه خود از نزاع را اختلافات قبلی بیان داشتند، تصریح کرد: تلاش برای دستگیری سایر عاملان نزاع در دستور کار پلیس قرار دارد و در حال حاضر امنیت در شهرستان برقرار است.
 جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: پلیس با همکاری دستگاه قضائی با کسانی که بخواهند امنیت مردم را به مخاطره بیندازند، بصورت قاطع و قانونی برخورد خواهد کرد.
 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه با اشاره به حادثه قتلی که روز گذشته در جلوی یک مرکز درمانی در شهر دهدشت اتفاق افتاد، از دستگیری قاتل (متهم به قتل) در استان خبر داد و گفت: در این حادثه مردی با شلیک اسلحه در نزاع دسته جمعی فردی را به قتل رساند و از محل متواری شد. که درهمین خصوص تعداد زیادی از متنازعین دستگیر وروانه زندان شدند.
 سعادتیان افزود: به دلیل حساسیت بالایی که این حادثه ایجاد کرده بود، پس از وقوع جنایت پلیس آگاهی را مأمور به پیگیری جدی و شبانه‌روزی برای شناسایی و بازداشت متهم کردیم. وازظرفیت متنفذین و بزرگان منطقه وحاج آقای موحد نیز استفاده کردیم والبته خانواده قاتل هم همکاری خوبی جهت معرفی ایشان با ما داشتند.
 وی خاطرنشان کرد: باتمامی افرادی که حتی کوچکترین نقشی را در وقوع حادثه داشتندبه شدت برخورد میکنیم‌وسعی می‌کنیم درکمترین زمان ممکن کیفرخواست متهمین راصادرکنیم
 سعادتیان از تلاش‌های نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی برای جلوی گیری از تنش و دعوت طرفین دعوا به آرامش و همچنین ازتلاش های شورای تأمین شهرستان خاصه مجموعه خدوم نیروی انتظامی و فرماندهی آن سرهنگ دیماز تشکر و قدردانی کرد.
عبدالله سعادتیان گفت: باتمامی افرادی که حتی کوچکترین نقشی را در وقوع حادثه داشتندبه شدت برخورد میکنیم‌وسعی می‌کنیم درکمترین زمان ممکن کیفرخواست متهمین راصادرکنیم.
قاتل نزاع مسلحانه منجر به قتل در کهگیلویه خود را به پلیس معرفی نمود
 جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تلاش مجدانه پلیس، و همکاری بسیار خوب دستگاه قضائی و متنفذین محلی قاتل نزاع مسلحانه در کهگیلویه خود را به پلیس معرفی نمود.
سرهنگ «سهام صالحی» در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع نزاع مسلحانه منجر به قتلی که روز گذشته در شهر دهدشت اتفاق افتاد تلاش برای دستگیری قاتل و عاملان نزاع، به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.
  وی افزود: با تحقیقات به عمل آمده قاتل شناسایی و با پیگیری مجدانه پلیس، و همکاری بسیار خوب دستگاه قضائی، متنفذین محلی و اعضای خانواده، قاتل خود را به پلیس معرفی نمود.
 جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان خاطرنشان کرد: امنیت کامل در شهرستان کهگیلویه برقرار و تلاش برای کشف و ضبط سلاح به کار رفته در نزاع در دستور کار پلیس قرار دارد.


کد مطلب: 436883

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/436883/قتل-هفت-زخمی-نزاع-دسته-جمعی-جلوی-مرکز-درمانی-دهدشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1