کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

استفاده از پنکه در بیمارستان‌ دهدشت؛ جوابیه‌ی مسئولان کهگیلویه و بویراحمد زیر باد خنک کولر!!

21 تير 1400 ساعت 19:47

ماجرای استفاده از پنکه در این هوای گرم در بیمارستان دهدشت ابتدا طی گزارشی در کبنا رسانه‌ای شد که بعداز آن واکنش‌های متفاوتی در فضای رسانه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد و سایر استان‌ها در پی داشت.


ماجرای استفاده از پنکه در این هوای گرم در بیمارستان دهدشت ابتدا طی گزارشی در کبنا رسانه‌ای شد که بعداز آن واکنش‌های متفاوتی در فضای رسانه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد و سایر استان‌ها در پی داشت.
نماینده کهگیلویه بزرگ در نشستی که در جمع هوادارانش در یاسوج داشت به این موضوع واکنش نشان داد و بیان کرد برای حوزه بهداشت کهگیلویه و بیمارستان دهدشت ۱۲ میلیارد تومان از وزیر بهداشت گرفته‌ام برای تغییر سرمایش و.گرمایش بیمارستان دهدشت پس چرا هنوز سرمایش این بیمارستان پنکه است؟
اما دانشگاه علوم پزشکی طی جوابیه‌ای اعلام کرد هنوز یک 1 ریال نگرفتیم و به محض دریافت اعتبار به مناقصه می‌گذاریم. هر چند مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در هوای خنک مرکز استان با نسیم اسپلیت ها خبر از مشکلات بیماران زیر پنکه بیمارستان دهدشت ندارند.
همچنین سید امیر عباس هاشمی، رییس دفتر نماینده کهگیلویه بزرگ در فضای مجازی به جوابیه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در خصوص انتقادهای سید محمد موحد از وضعیت بیمارستان دهدشت واکنش نشان داد، هاشمی عنوان کرد؛ بودجه نیاز به پیگیری و تعامل دارد، خنثی و بی تحرک نشستن در دفاتر کار، سلامت مردم که ذات سازمانی است نشانه می‌رود!
تخصیص بودجه تعامل با وزارت را می‌طلبد نه درگیری‌های بچه گانه مدیریتی! ۴ ماه از تعامل و اخذ دستورات صریح نماینده مردم از وزیر و معاونین و مدیران و کارشناسان ستادی می‌گذرد اما دریغ از خروج مدیران از دفتر کارشان و جذب اعتبارات. دوستان خیلی شفاف بفرمایند برای جذب چنین اعتباری برای مردم چه حرکتی انجام داده‌اند؟ آیا انتظار دارند چنین موضوعی را نماینده بصورت صفر تا صد به تنهایی به سرانجام برساند.
ماجرای استفاده از پنکه در بیمارستان‌ها امروز در سفر وزیر بهداشت به سراوان در استان سیستان و بلوچستان که به شدت درگیر کروناست علنی شد. وزیر بهداشت در حاشیه بازدید از بیمارستان 220 تختخوابی در سراوان گفت: با وجود امکانات و بودجه موجود و بیمارستان 220 تختخوابی نباید بیماران زیر پنکه بخوابند و حتماً من در برگشت از این سفر با افرادی که در این زمینه کوتاهی کرده‌اند برخورد جدی خواهم کرد.
دکتر نمکی افزود: بااینکه آنجا رابا پنکه اداره می‌کنند امروز دستور دادم برای همه آنها اسپلیت بگیرید پول همین امروز پرداخت می‌کنم و همین امروز هم بگیرید اما واقعیتش این است نباید مریض زیر پنکه بخوابد و اعتراض جدی به مسئولان دارم همین امروز امکانات را فراهم وکمبودات را جبران کنید.
اما واقعیت ماجرا این است که مدیریت نمکی بر زیرمجموعه خود در دانشگاه‌های علوم پزشکی شرایط خوبی ندارد و در استان کهگیلویه و بویراحمد بویژه در کهگیلویه بزرگ (چهارشهرستان) که یک بیمارستان دارد مشکلات دوچندان است.
وزیر بهداشت در سراوان فوراً دستور می‌دهد همین امروز برای بیمارستان اسپلیت بگیرید پولش هم تأمین است ولی در استان کهگیلویه وبویراحمد از یک طرف نماینده مجلس می‌گوید ۱۲ میلیاردتومان از وزیر بهداشت اعتبار گرفتم و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی هم به جای پیگیری و اخذ بودجه و اعتبار از وزارت با دادن جوابیه و بیانیه می گویند یک ریال اعتبار تخصیص داده نشده است.
در حالیکه در اکثر کشورهای دنیا واکسن کرونا به خوبی تزریق می‌شود اما در بیمارستان‌های مناطق محروم کشور مسئولان هنوز ناتوان از رفع مشکلات سرمایشی دربیمارستان ها در این هوای گرم هستند و زیر باد خنک کولر مشغول جوابیه و واکنش هستند.
و در این بین همچنان هوای گرم و پنکه سهم مردم و بیماران است.


کد مطلب: 436767

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/436767/استفاده-پنکه-بیمارستان-دهدشت-جوابیه-ی-مسئولان-کهگیلویه-بویراحمد-زیر-باد-خنک-کولر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1