کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با تساوی در مقابل فولاد نوین اهواز انجام گرفت

سقوط تیم نفت و گاز گچساران به لیگ دسته سه

18 تير 1400 ساعت 12:04

روز چهارشنبه تیم نفت و گاز گچساران با نتیجه تساوی در مقابل فولاد نوین اهواز، در انتهای جدول لیگ دسته دوم قرار گرفت و به لیگ دسته سوم سقوط کرد.


روز چهارشنبه تیم نفت و گاز گچساران با نتیجه تساوی در مقابل فولاد نوین اهواز، در انتهای جدول لیگ دسته دوم قرار گرفت و به لیگ دسته سوم سقوط کرد.
به گزارش کبنانیوز، روز گذشته و در روز دوم دیدارهای هفته بیست و ششم، رقابت های لیگ دسته دوم به پایان رسید و به این ترتیب تیم نفت و گاز گچساران که از دو هفته گذشته سقوطش قطعی شده بود به لیگ دسته سوم سقوط کرد.
نفت و گاز گچساران در مسابقات امسال لیگ دسته دوم فوتبال کشور با ۱4باخت، 4 پیروزی و 8 تساوی، 20 امتیاز کسب کرده، و قعرنشین گروه اول مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم کشور است.
این تیم با 11 گل زده و 28 گل خورده عملکرد ضعیفی در این دور رقابت ها از خود نشان داد.
در این دوره از مسابقات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با تیم‌های علم و  ادب تبریز، سپیدرود رشت، اسپاد تهران، فولاد نوین اهواز، شهرداری بندرعباس، شهرداری همدان، مس نوین کرمان،  ملی حفاری اهواز، آوالان کامیاران، ایران جوان بوشهر، امید گناوه، ویستا توربین تهران، و محتشم تبریز هم‌گروه است.
ضعف بنیه مالی، سوء مدیریت و حمایت نکردن مسئولان، بی ثباتی در کادر فنی، جوانی و بی تجربگی بازیکنان و دیگر مسائل از جمله مشکلاتی بود که باعث سقوط نفتی‌ها به لیگ دسته سوم شد.
 


کد مطلب: 436641

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/436641/سقوط-تیم-نفت-گاز-گچساران-لیگ-دسته-سه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1