کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن مطرح شد؛

شرکت ۱۲هزار و ۲۲ دانش آموز در مسابقات قرآن، نماز و عترت

18 تير 1400 ساعت 9:23

1۲ هزار و ۲۲ دانش آموز در کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات قرآن، نماز و عترت شرکت کردند.


1۲ هزار و ۲۲ دانش آموز در کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات قرآن، نماز و عترت شرکت کردند.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، روز پنج شنبه (17 تیرماه 1400) رئیس اداره قرآن، نماز و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان در آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن، عترت و نماز در شهرستان دنا گفت: ۱۲ هزار و ۲۲ دانش آموز در کهگیلویه و بویراحمد با توجه به محدودیت‌های کرونایی بصورت مجازی در مسابقات قرآن، نماز و عترت شرکت کردند.
لطف‌الله تقی‌پور افزود: این تعداد دانش آموز در ۱۴ رشتۀ پسران و ۱۲ رشتۀ دختران و همچنین فرهنگیان در دوره‌های تحصیلی ابتدایی و متوسطه شرکت کردند.
تقی‌پور با بیان اینکه از این تعداد شرکت کننده ۷۲ نفر در پایه‌های مختلف دوره‌های تحصیلی انتخاب و به مرحله کشوری راه یافتند، اضافه کرد: بر اساس ارزیابی انجام شده ادارات آموزش و پرورش مناطق بویراحمد، دنا و چاروسا رتبه‌های اول را در سه گروه ادارات شهرستان‌ها و مناطق استان کسب کردند.
ابراهیم ریاضی رئیس آموزش و پرورش دنا گفت: در مسابقات قرآن عترت و نماز این شهرستان هزار و ۵۰۰ دانش آموز شرکت کردند که از این تعداد شرکت کننده ۱۵۲ نفر به مرحله شهرستانی و استانی و ۷ نفر به مرحله کشوری راه یافتند راه یافتند.
حجت‌الاسلام بهشت امام جمعه موقت سی سخت هم در این آیین هم با بیان اینکه وجود فرزندان قرآنی مایه افتخار و زینت خانواده‌ها است، گفت:انس با قرآن، عترت و مفاهیم اسلامی و عمل به دستورات قرآنی تضمین‌کننده خیر دنیا و آخرت است.


کد مطلب: 436635

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/436635/شرکت-۱۲هزار-۲۲-دانش-آموز-مسابقات-قرآن-نماز-عترت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1