کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

توزیع آرد بین نیازمندان لودابی

25 تير 1400 ساعت 13:45

توزیع آرد بین خانواده های نیازمند روستا های گوزنان،آبچنداران،شهرک‌پورشریف،آبلمی،اسلام اباد،نرگسی و تل اب سفید توسط خیریه سنا


توزیع آرد بین خانواده های نیازمند روستا های گوزنان،آبچنداران،شهرک‌پورشریف ،آبلمی،اسلام آباد،نرگسی و تل اب سفید توسط خیریه سنا
به گزارش کبنانیوز از لوداب؛با توجه به مشکلات کسب و کار و معیشتی این روزهای کرونایی که منجر به ضعف اقتصادی خانوارهای کم درآمد و بی‌بضاعت و همچنین ضعیف‌تر شدن‌ آنها شده است.
در این شرایط حمایت و کمک به اقشار و خانواده های آبرومند و بی بضاعت تا زمان برون رفت از این موقعیت حساس و ریشه کن شدن این ویروس منحوس می تواند کمک شایان توجهی به این اقشار آسیب پذیر کند.
فرهاد آسمند رابط گروه خیرین سنا در لوداب در گفت‌وگو باخبرنگار
کبنانیوز در لوداب گفت: با توجه به اینکه منطقه لوداب یکی از مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می‌شود، نیاز به توجه ویژه خیرین و افراد نیکوکار دارد، تا در جهت رفع این محرومیت‌ها گام خوبی برداشته شود. 
آسمند تصریح کرد: از1396 تا کنون  که سیل کمک‌های خیریه سنا به این منطقه ی محروم سرازیر شده است ،کمک‌های شایان توجهی از جمله اهدای 9 عدد کانکس به مدارس، توزیع کفش و لباس در مدارس ، توزیع بسته های ارزاق بین خانواده‌های نیازمند لودابی ، احداث سرویس‌های بهداشتی برای مدارس و پیگیری و درمان بیماران نیاز مند و...چند نمونه ی دیگر ، که توسط این خیریه در بخش لوداب ارائه شده است. 
وی با اشاره به این که این سومین مرحله توزیع آرد بین خانواده‌های نیازمند لوداب است افزود: در این مرحله از توزیع، ۲۵۰ کیسه آرد بین خانوادههای آبرومند روستا های گوزنان ،آبچنداران،شهرک‌پورشریف ، آبلمی،اسلام اباد،نرگسی و تل اب سفید توزیع شد که امید است با همکاری گروه خیرین سنا در آینده بتوانیم همه ی روستاهای محروم لوداب را تحت پوشش توزیع خود قرار دهیم.


کد مطلب: 436568

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/436568/توزیع-آرد-بین-نیازمندان-لودابی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1