کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست تجلیل از اعضای شورای هماهنگی ستادهای مردمی و ستادهای جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی آیت الله رئیسی مطرح شد

سیدناصر حسینی‌پور در جمع اصولگرایان: گفتمان سوم گفتمان پوست اندازی است! / با دولت جدید باید به مدیریت های خود کم‌بین پایان بخشید / می‌توان به جنگ ژنرال‌های همیشه وزیر رفت

15 تير 1400 ساعت 21:05

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس گفت: کسانی آمدند و دوگانه موشک و معیشت را ساختند، موشک نداشته باشید تا خوب زندگی کنید، دو گانه مذاکره و مقاومت را ساختند. ولی می‌توان دولت جوان انقلابی با شاخصه‌های مشخص می‌تواند گام‌های بلندی بردارد و به جنگ ژنرال‌های همیشه وزیر رفت، به جنگ افراد فساد پرور رفت. که اگر وزیر نفت می‌شوند بخاطر وزیر شدن باید در دادگاه لاحه 12 میلیارد دلار هزینه بدهیم، ژنرال‌هایی که در جلسات خواب‌اند.


جلسه تجلیل از اعضای شورای هماهنگی ستادهای مردمی و ستادهای جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی آیت الله رئیسی با حضور ستار هدایتخواه رئیس شورای ائتلاف انقلاب اسلامی و نماینده مردم در ادوار گذشته و سیدناصر حسینی نماینده مردم گچساران و باشت و سیدقدرت حسینی نماینده ادوار گذشته، در یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، امروز سه شنبه (15 تیرماه 1400)؛ سیدناصر حسینی‌پور منتخب مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در این نشست که در هتل ستاره شهر یاسوج برگزار شد به سخنرانی پرداخته و گفت: در گام دوم انقلاب اگر از 40 سال گذشته انقلاب موجودی بگیریم، ببینیم چه شده!؟ تا مسببان 40 سال گذشته مشخص نشود، تا مشخص نشود که 40 سال گذشته سفره مردم را به چه روزی انداختند نمی‌توانیم کاری از پیش ببریم.
وی گفت: گفتمان سوم گفتمان پوست اندازی است، احمدی روشن‌ها می‌توانند در عرصه حاکمیت قاسم سلیمانی‌هایی باشند در عرصه اقتصاد، و بانکداری ربوی را ریشه کن کنند.
وی گفت: اگر عقبه‌ی دیپلماسی و حرفهای دیپلمات پسند اقتدار نباشد، فقط یک حرف قشنگ است!
حسینی گفت: کسانی آمدند و دوگانه موشک و معیشت را ساختند، موشک نداشته باشید تا خوب زندگی کنید، دو گانه مذاکره و مقاومت را ساختند. ولی می‌توان دولت جوان انقلابی با شاخصه‌های مشخص می‌تواند گام‌های بلندی بردارد و به جنگ ژنرال‌های همیشه وزیر رفت، به جنگ افراد فساد پرور رفت. که اگر وزیر نفت می‌شوند بخاطر وزیر شدن باید در دادگاه لاحه 12 میلیارد دلار هزینه بدهیم، ژنرال‌هایی که در جلسات خواب‌اند.

نماینده منتخب حوزه گچساران و باشت گفت: مجید شهریاری با هزینه شخصی خود و با شعار ما می‌توانیم صفحات سوخت 20 درصد برای راکتور آزمایشگاهی تهران را آماده کرد.
وی افزود: زمانی که 3 تجربه تلخ تاریخی، تجربه سعدآباد، اینستکس و برجام را می‌بینیم که نماد ذلت مسئولان است، تعلیق، تعطیل، تخریب. سه اتفاقی که افتاد.
سیدناصر حسینی‌پور گفت: مدیریت کرنش و سازش و دیپلماسی لبخند در سالهایی که گذشت فراروی ما است. گام‌های بزرگی برداشتیم و توانستیم موشک نقطه زن بسازیم، ماهواره بفرستیم، ولی چرا نتوانستیم در داخل کشور خودرو بسازیم؟
سیدناصر حسینی‌پور گفت: پشت یک تریبون رسمی در برج میلاد در روز ملی صادرات چه افاضه می‌فرمایند: می گویند همانطوری که ما مربی ورزشی وارد کشور می‌کنیم این همان مدیریت  خودکم بین ناتوان فقط و فقط دنبال صدقه از غرب است که سفره مردم را به این روز انداختند.
وی به رئیس جمهور منتخب و دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: امروز با انتخاب رئیس جمهور منتخب ودولت جدید به همه این ساختارها و مدیریت‌های خودکم بین باید پایان بخشید.


کد مطلب: 436567

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/436567/سیدناصر-حسینی-پور-جمع-اصولگرایان-گفتمان-سوم-پوست-اندازی-دولت-جدید-باید-مدیریت-های-خود-کم-بین-پایان-بخشید-می-توان-جنگ-ژنرال-های-همیشه-وزیر-رفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1