کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

(فیلم) آخرین وضعیت کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

5 تير 1400 ساعت 14:26

پرویز یزدان‌پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزایش بستری‌های کرونایی در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد را نگران کننده دانست.


پرویز یزدان‌پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزایش بستری‌های کرونایی در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد را نگران کننده دانست.
به گزارش کبنا، جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا به ریاست حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد و اعضای این ستاد صبح امروز ( 5 تیرماه 1400) در ساختمان دولت یاسوج برگزار شد. پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این نشست به تشریح آخرین وضعیت استان پرداخت و اظهار داشت: روند افزایشی بستری‌های کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد نگران کننده است.
  
شیب افزایشی کرونا در استان‌های همجوار کهگیلویه و بویراحمد خطری جدی است
 حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: شیب افزایشی کرونا در استان‌های جنوبی و یا همجوار ازجمله فارس، بوشهر کرمان و هرمزگان برای سرایت به استان خطری جدی است.
حسین کلانتری در ادامه اظهار داشت: روند بیماران بستری در این استان افزایش نگران کننده داشته است.
 وی افزود: این بیماران باید مکان یابی و شناسایی شوند و همچنین محدودیت‌های شبانه و کنترل بازار همچنان باید مد نظر متولیان باشد.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: عادی انگاری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان دیده می‌شود که برخی به راحتی از کنار آن‌ها می‌گذرند.
 کلانتری تاکید کرد: چنانچه دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت شوند وضعیت استان برای مهار این بیماری بهتر می‌شود و باید همه ملزم به رعایت آن‌ها باشند.
 وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی واکسن کوو ایران برکت را دریافت کردند که این کار بسیار بزرگی بود و سبب اطمینان مردم به تلاش محققان و دانشمندان جوان ایرانی شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از موسسه‌های پاستور و رازی نیز خبرهای خوبی در راه است که در ماه‌های آینده تولیدات خوبی در زمینه ویروس کرونا خواهند داشت.
 کلانتری با اشاره به برگزاری کنکور سراسری در استان، افزود: همه نهادهای متولی باید همکاری کنند تا این امتحان با سلامت کامل برگزار شود و تمهیدات لازم برای گند زدایی و ضدعفونی حوزه‌های امتحانی اندیشیده شود.


کد مطلب: 436151

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/436151/فیلم-آخرین-وضعیت-کرونا-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1