تاریخ انتشار
شنبه ۵ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب : ۴۳۶۱۵۱
در ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

(فیلم) آخرین وضعیت کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

۰
(فیلم)  آخرین وضعیت کرونا در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛پرویز یزدان‌پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزایش بستری‌های کرونایی در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد را نگران کننده دانست.
به گزارش کبنا، جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا به ریاست حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد و اعضای این ستاد صبح امروز ( 5 تیرماه 1400) در ساختمان دولت یاسوج برگزار شد. پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این نشست به تشریح آخرین وضعیت استان پرداخت و اظهار داشت: روند افزایشی بستری‌های کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد نگران کننده است.
  
شیب افزایشی کرونا در استان‌های همجوار کهگیلویه و بویراحمد خطری جدی است
 حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: شیب افزایشی کرونا در استان‌های جنوبی و یا همجوار ازجمله فارس، بوشهر کرمان و هرمزگان برای سرایت به استان خطری جدی است.
حسین کلانتری در ادامه اظهار داشت: روند بیماران بستری در این استان افزایش نگران کننده داشته است.
 وی افزود: این بیماران باید مکان یابی و شناسایی شوند و همچنین محدودیت‌های شبانه و کنترل بازار همچنان باید مد نظر متولیان باشد.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: عادی انگاری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان دیده می‌شود که برخی به راحتی از کنار آن‌ها می‌گذرند.
 کلانتری تاکید کرد: چنانچه دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت شوند وضعیت استان برای مهار این بیماری بهتر می‌شود و باید همه ملزم به رعایت آن‌ها باشند.
 وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی واکسن کوو ایران برکت را دریافت کردند که این کار بسیار بزرگی بود و سبب اطمینان مردم به تلاش محققان و دانشمندان جوان ایرانی شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از موسسه‌های پاستور و رازی نیز خبرهای خوبی در راه است که در ماه‌های آینده تولیدات خوبی در زمینه ویروس کرونا خواهند داشت.
 کلانتری با اشاره به برگزاری کنکور سراسری در استان، افزود: همه نهادهای متولی باید همکاری کنند تا این امتحان با سلامت کامل برگزار شود و تمهیدات لازم برای گند زدایی و ضدعفونی حوزه‌های امتحانی اندیشیده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
فایل های مرتبط
1