کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهر یاسوج گفت:

مختومه شدن بیش از 34 هزار پرونده در دادگاه های یاسوج

2 تير 1400 ساعت 20:00

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهر یاسوج گفت: سال ۹۹ علاوه بر مختوم شدن پرونده‌های ورودی، بیش از هزار پرونده معوق سال قبل از آن نیز مختومه شد.


رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهر یاسوج گفت: سال ۹۹ علاوه بر مختوم شدن پرونده‌های ورودی، بیش از هزار پرونده معوق سال قبل از آن نیز مختومه شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز چهارشنبه (2 تیرماه 1400) رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهر یاسوج گفت: ۳۴ هزارو و ۴۳ پرونده سال گذشته به ۲۰ شعبه دادگاه عمومی و انقلاب شهر یاسوج وارد شده که همه آن‌ها مختومه شدند.
اردوان عزیزی با بیان اینکه پرونده‌های مختومه پارسال ۳۵ هزارو ۴۱۴ بوده است افزود: هزار و ۳۷۱ فقره پرونده مربوط به سال ۹۸ بوده که با تلاش همکاران قضایی مختومه شدند.
وی با قدردانی از تلاش کارکنان قضایی و دادگستری برای به حداقل رساندن مدت زمان پیگیری پرونده‌ها ادامه داد: اکنون در بعضی از شعب دادگاه‌های عمومی و انقلاب، پرونده مانده معوق در سال ۱۳۹۸ نداریم.
رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهر یاسوج پیگیری پرونده‌های مسن و معوق را از جمله برنامه‌های پیش روی قضات استان و یاسوج عنوان کرد.
عزیزی گفت: به منظور تکریم ارباب رجوع، حضور مردم در حوزه ریاست دادگاه‌های عمومی و انقلاب مرکز استان همه روزه انجام می‌شود و روز خاصی برای پیگیری مشکلات و ملاقات مردم وجود ندارد.


کد مطلب: 436036

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/436036/مختومه-شدن-بیش-34-هزار-پرونده-دادگاه-های-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1