تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۸
کد مطلب : ۴۳۵۹۲۵
در شورای تامین شهرستان بویراحمد مطرح شد

توصیه مهم دادستان یاسوج به مردم و کاندیداها / اعتراض از راه قانونی باشد / والله قسم تعارف با هیچ کس نداریم / کسی که فایل PDF را منتشر کرد، بانی این وضعیت است

۳
۱
توصیه مهم دادستان یاسوج به مردم و کاندیداها / اعتراض از راه قانونی باشد / والله قسم تعارف با هیچ کس نداریم / کسی که فایل PDF را منتشر کرد، بانی این وضعیت است
کبنا ؛دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: وظیفه ما حراست از حق مردم است.
به گزارش کبنا، قبل از ظهر امروز (30 خرداد ماه 1400) نشست شورای تأمین شهرستان بویراحمد به ریاست مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد و با حضور احد جمالی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و سید علی ملک حسینی دادستان یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد و ده منتخب اول ششمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج برگزار شد.
سید علی ملک حسینی دادستان یاسوج در این نشست، با بیان اینکه در روز برگزاری انتخابات 1400 بیش از 100 نفر بازداشتی داشتیم، اظهار داشت: این افراد از همه سلایق، گروه‌ها و اقوام مختلف کاندیداها بودند. و الله قسم تعارف با هیچ کس نداریم. رمز موفقیت در انتخابات 98 همین بوده که سلامت اولویت اول ما بوده است. ما نماینده فرماندار و از اعضای صندوق را هم بازداشت کردیم.
وی با بیان اینکه در انتخابات 98 بعد از اعلام نتیجه همه به خانه‌ها رفتند و رأی اعلام شده را پذیرفتند، افزود: یکی از سلامت‌ترین انتخابات بود. امسال هم عزم شورای تأمین برگزاری یک انتخابات سالم بود. هیچ استانی همانند استان کهگیلویه و بویراحمد برخورد قانونی نداشته است.
وی افزود: تا ساعت 6 صبح همکاران بنده در دادسراها ماندند و همان روزهم برای تعیین تکلیف بازداشتی‌ها در کلانتری‌ها حضور پیدا کردند.
دادستان یاسوج گفت: ذره‌ای از حقوق مردم کوتاه نخواهیم آمد. اما اینکه کسی فکر کند که انتخاباتی برگزار شود و هیچ کس ناراضی نباشد، فکر اشتباهی است. همه چیز باب میل 190 کاندیداها حاصل نمی‌شود.
ملک حسینی در ادامه خطاب به منتخبین شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: در فرمایش معصوم علیه السلام هست که روز حساب (روز قیامت)، فردی که مسئولیت داشته را با غل و زنجیر می‌آوردند، اول حساب و کتاب می‌کنند، بعد غل و زنجیر باز می‌شود. یعنی باید خیلی حواسمان باشد. این تذکر اول به خودم بعد دیگران. همه ماها در صحرای محشر با غل و زنجیر وارد می‌شویم، اگر کارمان درست و برای رضای خدا بود، قطعاً رضایت الهی هم فراهم می‌شود.

 وی با بیان اینکه سلامت انتخابات برای همه ماها اهمیت ویژه‌ای دارد، گفت: هیچ گونه دخل و تصرف در سیستم الکترونیکی انتخابات شورای اسلامی شهر وجود ندارد و آن کسی که لیست PDF را در فضای مجازی منتشر کرده، را باعث و بانی این سر و صدا برای این مردم مظلوم می دانیم. به کسی که این لیست را منتشر کرده و برسیم، طبق قانون با او برخورد می‌کنیم.
ملک حسینی گفت: قانون تکلیف را مشخص کرده، هر کس اعتراض یا شکایتی دارد، باید در چارچوب قانون شکایت و اعتراض خود را ارائه دهد. نظام جمهوری اسلامی ایران ضعیف نیست و هر آشوبی را جمع کرده، اما نظام اسلامی نمی‌خواهد، خودش را مقابل مردم قرار دهد.
دادستان یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد خطاب به ده منتخب اول انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: اگر توضیحات مسئولان و دستاندرکاران انتخابات را قبول کرده‌اید، صادقانه به مردم اعلام کنید که فرایند انتخابات درست بوده، چرا که در غیر این صورت مسئول هستید. اعتراض حق قانونی کاندیداها هست، اما از راه قانونی. اجازه نمی‌دهیم که کسی بخواهد، جلوی ادامه فرایند انتخابات را بگیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
عجب که این طور هه
حسین
Iran, Islamic Republic of
مگه حراست اونجا چکار میکرد که نمی توانست از انتشار اسناد ، اطلاعات انتخابات جلوگیری کند!!!!!
sadas
Armenia
سایت خیلی خوبی دارید
امیدوارم موفق باشید
https://youmovise.com/
تأثیر طالبان بر اقتصاد ایران

تأثیر طالبان بر اقتصاد ایران

سقوط دولت افغانستان و روی‌کار‌آمدن طالبان، شرایط این کشور را در همه زمینه‌ها در ابهام ...
اوین زیر ذره‌بین

اوین زیر ذره‌بین

انتشار فیلم‌های دوربین‌های زندان اوین و رفتارهای غیرانسانی منتشر‌شده سبب واکنش‌های بسیاری ...
جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم، بعدازظهر یکشنبه ۳۱ مرداد با ...
1