تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب : ۴۳۵۹۱۹
در خصوص انتخابات 1400

معاون سیاسی استاندار: این انتخابات از انتخابات‌های پاک و امن بود

۴
۰
معاون سیاسی استاندار: این انتخابات از انتخابات‌های پاک و امن بود
کبنا ؛معاون سیاسی امنیتی استانداری ضمن عرض خسته نباشید و خدا قوت به مسئولینِ انتخابات، بیان کرد: ما در وزارت کشور حدود چهار ماه در ستاد انتخابات، کار داشتیم. جلسات متعدد و کمیته‌های متعدد داشتیم. به خاطر این‌که شاه‌بیت وزارت کشور انتخابات است. انتخابات نماد اصلی مردم‌سالاریِ دینی است؛ نماد جمهوریت نظام است؛ انتخابات نماد سهیم شدن در قدرت است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، جمالی با اشاره به تفاوت انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سایر استان‌ها گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد، انتخابات‌هایش زیباییِ خاص خودش را دارد. علاوه بر بحث سیاسی، اینجا بحث اجتماعی، قومی، ایلی و عشیره‎‌ای زیبایی خاص خودش را دارد. بنابراین ظرافت مدیریتیِ خاص خودش را هم می‌طلبد.
وی افزود: دیروز از اول صبح ساعت 5 صبح، دست‌اندرکارانِ انتخابات، امر انتخابات را شروع کردند. زنگ انتخابات از ساعت 7 صبح عملاً به صدا درآمد. ما شاهد و ناظرِ حماسه‌ی وصف‌ناپذیری بودیم در سراسر کشور اسلامی. مخصوصاً در این استان که مشارکت و شور و هیجانِ خاصِ خودش را دارد.
وی اظهار کرد: بحث اساسیِ ما مشارکت همه‌جانبه بود؛ خدا را شاکریم که علی‌الرغم سلیقه‌های مختلف سیاسی در کشور ما، همه و همه آمدند مشارکت کردند و نظام را همراهی کردند. تبریک ویژه داریم خدمت همه‌ی ملت ایران. این انتخابات، پیروزیِ ملت ایران بود. امروز جشن ملیِ کلِ ملت ایران است.
جمالی ادامه داد: مشارکتِ حداکثری صورت گرفت؛ مردم ایران نشان دادند همیشه در تنگناها نظام را همراهی خواهند کرد.
وی ضمن تبریک خدمت همه‌ی مردم و مقام معظم رهبری، به آیت‌الله رئیسی نیز به عنوان منتخب مردم ایران تبریک گفت. جمالی اظهار کرد: امیدواریم شروع ریاست جمهوریِ ایشان، مقدمه‌ی انسجام و وحدت داخلی باشد و مایه‌ی یأس و ناامیدیِ دشمنان نظام.
جمالی ضمن تقدیر و تشکر از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم استانِ ما در مسئله‌ی رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ما آن را شاهد بودیم؛ هم قبل از انتخابات و هم بعد از انتخابات. امیدواریم که وضعیت بحرانی نشود. گرچه با توجه به این‌که ویروس هندی در استان‌های همجوار شیوع پیدا کرده است، با توجه به ارتباطات و تعاملات اجتماعی که مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با این استان‌ها دارند، امیدواریم رعایت شود و ما شاهد و ناظر پیک بعدی نباشیم.
جمالی اظهار کرد: در رابطه با عدمِ جشن‌های پیروزیِ انتخابات شوراها و انتخابات میان‌دوره ای مجلس گچساران، انشاالله که انتخابات‌شدگان، این مسائل را رعایت کنند و سلامتِ مردم، اولویتِ اولشان باشد. ما تبریک می‌گوییم به کلیه‌ی کسانی که انتخاب شدند. همان‌طور که این‌ها به عنوان نماینده‌ی مردم انتخاب شده‌اند و هدف‌شان خدمتگزاری به مردم است اولین قدم در این موقعیتِ کرونایی رعایت مسائل بهداشتی است.
جمالی در پایان ضمن تشکر از همکاری‌های دستگاه‌های مختلف گفت: ما بیش از 25 هزار نفر عوامل اجراییِ انتخابات در سطح استان داشتیم. بیش از 4 هزار ماشین، تدارک دیدیم. انتخابات از انتخابات‌های پاک و امن بود و با سلامت و امانت‌داری تمام و کمال برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Iran, Islamic Republic of
تو بگو ماهم باور کنیم روشنفکر تا من ای شهر ول نیکنه
شهروند
Iran, Islamic Republic of
یه سوال دارم از این برادر
چطور این هفته به خاطر انتخابات هیچ بحث کرونا و سلامت مردم نبود
انتخابات تموم شدبحث سلامت مردم مهم شد
کدوم انتخابات سالم کاش یه سر به حوزه ها میزدید و این همه فروش رای و فکر مردم در ازای مبالغ اندک و کارت شارژ و ووو را میدیدید
ادم هایی که تو این شرایط کرونایی ماشین ماشین از روستاها اورده بودن
هیچ وقت نتونستید این مشکلات را ساماندهی کنید اینجا اربابان پول و قدرت نتیجه انتخابات را رقم میزنند نه مردمی که میخواهند اگاهانه و پاک رای بدن
این شورا با شورای قبلی فرقش چیه
همونا هستن
کاش شوراها برای همیشه جمع میشد و شهردار را خود وزارت کشور انتخاب میکرد
Iran, Islamic Republic of

اینقد ایم خوب ‌تحصیل کرده کن من ای استان بی چطور استفاده نکردن مگه قحطی نیرو بی که یو اومد
کاش همی زودتر بره
Iran, Islamic Republic of
بههههه بهههههه چه انتخابات سالمی نفر هشتم اومد نفر پنجم آفرین
تأثیر طالبان بر اقتصاد ایران

تأثیر طالبان بر اقتصاد ایران

سقوط دولت افغانستان و روی‌کار‌آمدن طالبان، شرایط این کشور را در همه زمینه‌ها در ابهام ...
اوین زیر ذره‌بین

اوین زیر ذره‌بین

انتشار فیلم‌های دوربین‌های زندان اوین و رفتارهای غیرانسانی منتشر‌شده سبب واکنش‌های بسیاری ...
جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم، بعدازظهر یکشنبه ۳۱ مرداد با ...
1