کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با ارسال پیامی

پیام تبریک جوان قشقایی به سید ناصر حسینی پور و اعضای جدید شورای شهر دوگنبدان+متن پیام

30 خرداد 1400 ساعت 16:40

امیدوارم با انتخاب شما آزاده سرافراز که نماد ایثار، استقامت، صداقت، وحدت، یادگار شهدا و ایثارگران جنگ تحمیلی هستیدو جوانی و زندگی خود را فدای انقلاب و مردم کردید


علی رحیمی کشکولی جوان خوش نام قشقایی و فعال اجتماعی شهرستان گچساران در پیام جداگانه ای ابتداء از حضور حماسی مردم شهرستان گچساران و باشت در انتخابات ریاست جمهوری، میاندوره ای مجلس و شورای اسلامی شهر و روستا، تشکر و قدردانی کرده و سپس انتخاب سید ناصر حسینی پور را بعنوان منتخب مردم شهرستان گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و همچنین انتخاب آقایان حبیب الله عاملی مقدم، علی محمد آقایی و غلامرضا شکوهی بعنوان اعضای شورای شهر دوگنبدان صمیمانه تبریک گفت است.

به گزارش کبنانیوز: متن پیام های علی رحیمی کشکولی به شرح زیر است.

آزاده سرافراز جناب آقای سید ناصر حسینی پور(منتخب مردم شریف شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی)
با سلام تحیت
 انتخاب شايسته و ارزشمند شما را به سمت نماینده مردم شریف شهرستان گچساران و باشت  در مجلس شورای اسلامی را تبريك و تهنيت عرض نموده، برايتان از ايزد منان توفيق خدمت روزافزون به مردم و نظام مقدس جمهوري اسلامي را آرزومنديم.
بدون شك رمز موفقيت منتخبين ملت در پيشگاه مردم و انقلاب، استقامت و پايداري بر اصول و ارزش­هاي مقدس انقلاب اسلامي و شهيدان والامقام و تحقق آرمان‌ هاي آنها است.
امیدوارم با انتخاب شما  آزاده سرافراز که نماد ایثار، استقامت، صداقت، وحدت، یادگار شهدا و ایثارگران جنگ تحمیلی هستیدو  جوانی و زندگی خود را فدای انقلاب و مردم کردید در عرصه نمایندگی هم شاهد بوجود آمدن   وحدت،احقاق حقوق مردم و پیشبرد همه جانبه حوزه های  انتخابیه شهرستان های گچساران و باشت باشیم.

ارادتمند شما
علی رحیمی کشکولی
---------------------------------------------------


به گزارش کبنانیوز: متن پیام علی رحیمی کشکولی به شرح زیر است.
 
جناب آقایان حبیب الله عاملی مقدم ،دکتر علی محمد آقایی و حاج غلامرضا شکوهی

باسلام تحیت الهی

انتخاب شایسته و بجای شما را به عنوان منتخبین مردم شریف شهر دوگنبدان را در انتخابات شورای اسلامی شهر  را تبریک گفته وبرایتان سلامتی و توفیق روز افزون مسئلت دارم.
بی تردید خدمتگزاری به همشهریان عزیز فرصت مغتنمی است که امیدوارم  با نگاه مدبرانه، هم مشمول لطف حق تعالی قرار گیرید و هم اسباب رضایت خاطر آحاد مردم عزیز را فراهم سازید که آنچه باعث سرافرازی و سربلندی است خرسندی مخلوق و خشنودی خالق است.
ارداتمند شما
علی رحیمی کشکولی
 


کد مطلب: 435914

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/435914/پیام-تبریک-جوان-قشقایی-سید-ناصر-حسینی-پور-اعضای-جدید-شورای-شهر-دوگنبدان-متن

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1