کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بیانیه|

صندوق رای پاک از اولویت‌های ما بود/ رأی مردم قدرشناسی از موفقیت‌های فرازبام خائیز بود

29 خرداد 1400 ساعت 19:43

از ابتدای این مسیر با خود عهد بسته‌ایم داشته‌ها و نداشته‌ها و عوامل مساعد و نامساعد پیش رو را با صراحت و صداقت با مردم در میان بگذاریم، وعده‌های بدون پشتوانه و غیر اخلاقی به کسی ندهیم. صندوق رای پاک از ابتدا تا انتهای امر اولویت ما بود و هست. 


در طی ساعات اخیر نتایج رسمی انتخابات شورای شهر دهدشت برگزار شد. 
به گزارش کبنانیوز، مصطفی پارسائی که به نماینده‌گی از جوانان و ورزشکاران در صحنه انتخابات حاضر شده بود با کسب آرا مطلوب، رتبه دوم را شورای شهر دهدشت را کسب کرد. در این راستا، ستاد انتخاباتی مصطفی پارسائی بیانیه‌ای را منتشر کرده است که در زیر میخوانیم؛ 

بسم الله الرحمن الرحیم
 بار دیگر شور و شعور مردم فهیم این دیار حماسه آفرید و با لطف الهی انتخابات شورای شهر دهدشت در کمال آرامش برگزار شد و علی‌رغم شیوع بیماری کرونا و ضرورت حفظ سلامت  آحاد جامعه، حضور گسترده و باشکوهی در پای صندوق‌های رأی رخ داد که باید به چنین مردم هوشیار و وفاداری صمیمانه تبریک گفت و در برابر آن‌ها سر تعظیم فرود آورد. 
ما به دنبال ساختن شهری هستیم که می‌خواهد بهتر زیست کند، شهری که می‌خواهد از فقر، فساد و تبعیض در امان باشد. شهروندانی که می‌خواهند حرمت و کرامت انسانی‌شان محفوظ بماند و مردمی که می‌خواهند در فضای آزاد و عقلانی رشد کنند و به روزهای زیبای آینده امیدوار باشند. 
از ابتدای این مسیر با خود عهد بسته‌ایم داشته‌ها و نداشته‌ها و عوامل مساعد و نامساعد پیش رو را با صراحت و صداقت با مردم در میان بگذاریم، وعده‌های بدون پشتوانه و غیر اخلاقی به کسی ندهیم. صندوق رای پاک از ابتدا تا انتهای امر اولویت ما بود و هست. 
از جامعه ورزشی به پا خواستیم تا کمک حال و مددکار شهر خود باشیم و برای ترمیم و تسکین حال دردمند شهر و شهروندان چاره‌ای اندیشه کنیم. 

ستاد انتخاباتی مهندس مصطفی پارسائی صمیمانه از همه احاد، ایلات و طوایف و اصناف و بازاریان و برگزار کنندگان انتخابات، گروه ها، جریان ها، ورزشکاران، هنرمندان و به ویژه خانواده هندبال که در این را مددرسان و یاری‌گر ما در صحنه رقابتی انتخابات بودند تقدیر و تشکر می‌کند. 
تیم انتخاباتی مهندس مصطفی پارسائی مانند تجربه ملی فراز بام خائیز دهدشت نشان دادند با برنامه ریزی و نظم میتوان ناممکن‌ها را تبدیل به موفقیت کرد و در میدان اجتماعی کنونی که هیجانات، عصبیت حاکم است میتوان فرا قومیتی و فرا جناحی اندیشید و طعم شیرین پیروزی را چشید. 
در پایان ما قدردان مردمی هستیم که از ابتدای راه تا به امروز همراه ما بودند و رای امروز آن‌ها؛ قدرشناسی از تلاش سالهای اخیر مجموعه فراز بام خائیز بوده است. 
ایام عزت، مستدام
ستاد انتخاباتی مصطفی پارسائی
۲۹ خرداد ۱۴۰۰


کد مطلب: 435876

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/435876/صندوق-رای-پاک-اولویت-های-رأی-مردم-قدرشناسی-موفقیت-های-فرازبام-خائیز

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1