کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در استان؛

تعداد جانباختگان کرونایی کهگیلویه و بویراحمد به مرز 700 نفر رسید

25 خرداد 1400 ساعت 16:26

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزايش شمار قربانیان کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد به 692 نفر خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه یک بیمار کرونایی دیگر جان خود را از دست داد.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزايش شمار قربانیان کووید19 در کهگیلویه و بویراحمد به 692 نفر خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه یک بیمار کرونایی دیگر جان خود را از دست داد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز سه شنبه (25 خرداد 1400) پرویز یزدانپناه افزود: هم اکنون 148 بیمار در بیمارستان های كرونايي استان بستری هستند که از این تعداد 55 نفر مبتلای قطعی و 9 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
وی اضافه کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 49128 مورد گزارش شده است.
وی اضافه کرد: از 336 جواب نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج حدود 24 درصد نمونه ها مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، گچساران و باشت مي باشند و از 188 نمونه رپید تست حدود 9 درصد مثبت و در بیشترین مبتلایان در شهرستانهاي گچساران، بویراحمد و چرام بودند.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان كرد:    اميدواريم با رعايت كامل دستورالعمل هاي بهداشتي توسط مردم و اصناف روند کاهشی بیماری در استان ادامه داشته باشد. لذا از مردم شریف استان تقاضا میکنیم همچون گذشته استفاده از ماسك، فاصله گذاري فيزيكي و رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي در تجمعات و پرهيز از مكان هاي پرخطر را رعايت نمايند تا انشاالله به کنترل بیماری و كاهش مرگ ومير در بيماري كرونا برسيم .
وی اذعان داشت: استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، شست و شوی مداوم دست ها و عدم حضور در مکان های شلوغ و پر تردد را هرگز فراموش نکنید و از میزان رعایت خود نکاهید.


کد مطلب: 435658

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/435658/تعداد-جانباختگان-کرونایی-کهگیلویه-بویراحمد-مرز-700-نفر-رسید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1