کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تحرکات و فعالیت‌های انتخاباتی میاندوره 1400 مجلس شورای اسلامی گچساران و باشت؛

سفیر تاجگردون در ستاد هومان عسکری

23 خرداد 1400 ساعت 1:23

هومان الان بیش از هر زمان دیگری خود را به غلامرضا تاجگردون نزدیک‌تر می‌بیند. تاجگردون هومان عسکری را برگزیده؟ آیا هواداران جونی «جانی» تاجگردون پای نظر تاجگردون انگشت تائید می‌زنند، یا خیر؟ زمان زیادی تا 28 خرداد 1400 باقی نمانده و باید صبور بود.


انتخابات میاندوره گچساران و باشت معادلات چند مجهولی شده، رد اعتبار نامه تاجگردون و رد صلاحیت ساسان تاجگردون رأی تاجگردونی ها را پراکنده کرد، غلامرضا تاجگردون با ارسال پیام صوتی برای هوادارانش صراحتاً از قشقایی‌ها حمایت کرده و خطاب به آنها گفته که «ایل قشقایی مثل برادر خونی و با صداقت در انتخابات مرا همراهی می‌کردند»، «لر و ترک برای من عزیز هستند»، «هواداران طناب پوسیده قومیت را پاره کنند.» «هومان عسکری در نظرسنجی پیشتاز بوده»، همین چند کلام غلامرضا تاجگردون، تکلیف هوادارانش را مشخص کرد.
حشمت اله دشتی رئیس دفتر غلامرضا تاجگردون، رئیس ستاد انتخاباتی هومان عسکری نامزد انتخابات میاندوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت شد، حضور دشتی در ستاد هومان عسکری به عنوان مسئول این ستاد، معنادار است. دشتی سفیر پیام تاجگردون خواهد بود؟ هومان الان بیش از هر زمان دیگری خود را به غلامرضا تاجگردون نزدیک‌تر می‌بیند. تاجگردون هومان عسکری را برگزیده؟ آیا یاران جونی «جانی» تاجگردون پای نظر تاجگردون انگشت تائید می‌زنند، یا خیر؟ زمان زیادی تا 28 خرداد 1400 باقی نمانده و باید صبور بود.
می‌توان گفت که حضور حشمت اله دشتی رئیس دفتر غلامرضا تاجگردون در ستاد عسکری و پذیرفتن مسئولیت این ستاد، مهر تاییدی خواهد بود بر اینکه تاجگردون، از هومان عسکری حمایت خواهد کرد.

سبد آراء تاجگردون ها پراکنده شده، هومان عسکری، ریحان محمد پور و علیمراد جعفری سهم بیشتری از این آراء خواهند برد. نسبتاً هیچ رأی تاجگردونی به سبد سید ناصر حسینی پور نخواهد رفت. اگر از آراء 40 هزار نفری غلامرضا تاجگردون، 12 هزار رأی آن تعصبی و جانی باشد و به فرمان غلامرضا تاجگردون به سبد هومان ریخته شود و از رأی 20 هزار نفری قشقایی‌ها، اگر 15 هزار نفر آنها یکپارچه به هومان رأی دهند، می‌توان شانس هومان را برای تصاحب کرسی بهارستان بیشتر دانست. پیش بینی می‌شود که قشقایی‌ها در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر دوگنبدان مشارکت بیشتری از دوره‌های گذشته داشته باشند، در این صورت آن‌ها نمی‌توانند، «قارداش» خودشان را نادیده بگیرند. همانطوری که گفته شد، پیام صوتی تاجگردون معادلات انتخابات را بهم زده و نکات مهمی را در بر می‌گیرد. پیام تاجگردون هومان را مصم تر و قشقایی‌ها را متعصب و متحدتر کرده، در واقع تاجگردون هُل اساسی به عسکری داده او باید مابقی راه را حساب شده و مدیریت شده جلو ببرد.
6 روز تا انتخابات میاندوره 1400 باقی مانده، آیا تاجگردون حرکت دیگری خواهد داشت؟ آیا تاجگردون برای هومان عسکری سخنرانی خواهد کرد؟ دشتی چه مأموریتی را در ستاد هومان عسکری دنبال خواهد کرد؟
 
 


کد مطلب: 435498

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/435498/سفیر-تاجگردون-ستاد-هومان-عسکری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1