کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مناظره سوم نامزدهای ریاست جمهوری:

فیلم/ کنایه رئیسی به مدیریت دولت در ماجرای قیمت مرغ

22 خرداد 1400 ساعت 19:20

سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به سخنان سایر نامزدها نقد وارد کرد و اظهار داشت: برجام را یک دولت مقتدر باید اجرا کند. سفر به خوزستان با هماهنگی ستاد ملی کرونا و ستاد کرونای استانی و دانشگاه علوم پزشکی انجام شد.


بخش دوم سومین مناظره نامزد‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با نقد اظهارات دیگران در استودیوی شماره ۱۱ رسانه ملی ادامه دارد.
سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به سخنان سایر نامزدها نقد وارد کرد و اظهار داشت: برجام را یک دولت مقتدر باید اجرا کند. سفر به خوزستان با هماهنگی ستاد ملی کرونا و ستاد کرونای استانی و دانشگاه علوم پزشکی انجام شد.
  
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: سفرم به اهواز با مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا و حتی ستاد کرونای استان و همچنین دانشگاه علوم پزشکی اهواز صورت گرفت.
سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به انتقاد‌های آقای عبدالناصر همتی در خصوص سفرش به اهواز و مغایرت با شرایط کرونایی ادامه داد: ما با نظر کارشناسی به اهواز رفتیم، اتفاقا قرار بود ۶ ماه قبل به خوزستان در خصوص فعالیت‌های قضایی سفر کنم و به آن‌ها بدهکار بودم چرا که بیشتر کشور را رفته بودم، اما در عین حال با مجوز ستاد کرونا رفتم و اگر مجوزی نبود بر مبنای ستاد عمل می‌کردم.
وی خطاب به آقای همتی افزود: ما تابع نظر کارشناسی هستیم، شما چرا تا این اندازه ناراحتید و درباره کرونا حساسید؟ اگر این گونه است پس چرا در ایام عید سال ۹۹ و همچنین عید سال ۱۴۰۰ که صدای کارشناسان و وزارت بهداشت درآمد که چرا محدودیت ایجاد نمی‌کنید توجهی نکردید و حساس نشدید؟
رئیسی گفت: بی توجهی آقای روحانی در این زمینه باعث خسارات فراوان شد، اما آن موقع شما حساس نبودید.
وی تأکید کرد: بنده اگر بخواهم سفری بروم مطمئنا براساس نظر کارشناسی خواهم رفت.
رئیسی همچنین با اشاره به برخی مباحث در این مناظره در خصوص متخلفان اقتصادی بانکی گفت: سؤال من از مردم عزیز این است که آیا ما این موارد اعلام شده را رسیدگی نکردیم؟ آیا نتیجه اش مشخص نشد؟ مردم خودشان در این باره قضاوت کنند، البته همه این موارد در رسانه‌ها اعلام شد و پیشنهاد می‌کنم آقایان هم قدری خبر‌ها را از رسانه‌ها ملاحظه کنند.
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری اشاره‌ای هم به صحبت‌های آقای همتی در خصوص اف‌ای تی اف کرد و گفت: چرا درباره من ذهن خوانی می‌کنید؟ چگونه از نظر من مطلعید؟ عمده موارد اف‌ای تی اف اجرا شده و فقط یک یا دو مورد آن در مجمع باقی مانده است در عین حال در همین مسأله نیز ما تا هر چیزی که به نفع کشور باشد از آن دفاع می‌کنیم و اگر نباشد دفاع نخواهیم کرد چرا که ما تابع منافع ملی هستیم.
وی در ادامه درباره ضرورت تحریم‌ها نیز گفت: برخی چرا با تحریم اقدام تبلیغی می‌کنند؟ مگر قرار نبود در موضوع تحریم‌ها مشکلات را حل کنیم؟
رئیسی خطاب به همتی با یادآوری سخنان رئیس سابق بانک مرکزی در خصوص بی نتیجه بودن اعلام لغو تحریم‌ها افزود: مگر رئیس سابق بانک مرکزی نگفت، هیچ نتیجه‌ای در این باره نگرفتیم اگر چه ما برجام را به عنوان یک قراردادی که با ۹ بند مورد تأیید مقام معظم رهبری رسیده و به عنوان یک قرارداد بین المللی پایبند خواهیم بود، اما شما نمی‌توانید برجام را اجرا کنید بلکه اجرای آن دولت مقتدری می‌خواهد.
وی تأکید کرد: ​اقتدار خارجی امتداد اقتدار داخلی است، مرغ و تخم مرغ و جوجه کُشی نمی‌توان اقتدار به دست آورد.


کد مطلب: 435483

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/435483/فیلم-کنایه-رئیسی-مدیریت-دولت-ماجرای-قیمت-مرغ

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1