تاریخ انتشار
شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۳
کد مطلب : ۴۳۵۴۸۲
مناظره سوم نامزدهای ریاست جمهوری:

محسن رضایی یاد «احمدی‌نژاد» کرد / به قول او باید زیر میز زد

۰
محسن رضایی یاد «احمدی‌نژاد» کرد / به قول او باید زیر میز زد
کبنا ؛بخش دوم سومین مناظره نامزد‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با نقد اظهارات دیگران در استودیوی شماره ۱۱ رسانه ملی ادامه دارد.
محسن رضایی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نقد صحبت‌های سایر نامزدها، گفت: ما برای اجرای برنامه هایمان نیاز به اقتدار داریم، برنامه من جراحی‌های بزرگ است و نمی‌شود روی کاغذ آورد و رهایش کرد.
 رضایی افزود: در این نزاع سیاسی که ابتدا داخلی بود و بعد نفوذی‌ها آمدند سوار موضوع شدند و امروز عملاً فضای سیاسی کشور را دارند مدیریت می‌کنند، بازیگران آن یا ناآگاه هستند یا آگاهانه دارند اوضاع کشور و وقت کشور را می‌گیرند، اجازه نمی‌دهند انرژی ملت ایران و توانایی دولت متمرکز شود روی مسائل اصلی.
وی ادامه داد: رهبر بزرگوار انقلاب بار‌ها آمدند، وارد شدند که این مشکل را حل کنند، آمدند سیاست‌های اصل ۴۴ اقتصاد مقاومتی را تعیین کردند که آن هم ابلاغ شده، ولی حتی در مجلس بسیاری از این سیاست‌ها تبدیل به قانون نشده است، چرا نشده؟ اگر این‌ها برنامه ریزی و اجرا می‌شد خود به خود قطاری اقتصادی کشور حرکت می‌کرد.
رضایی با اشاره به مسئله مذاکرات گفت: رهبر انقلاب با خط مشی نرمش قهرمانانه آمدند یک امکان فوق العاده‌ای به دولت دادند و جانانه هم حمایت کردند. قرار بود اقدامات دولت تبدیل به یک شاهکار بزرگ در رفع تحریم‌ها شود ولیکن اتفاقی که افتاد این بود که آن تحریم‌ها برطرف نشد، تحریم‌های بسیار سنگینی بوجود آمد که نشان می‌دهد مسئله این طور حل نمی‌شود.
رضایی افزود: به قول آن دوست عزیزمان که جایش اینجا خالی است باید زد زیر میز در حقیقت، حالا یا روی میز بزنیم بالاخره، این طوری نمی‌شود کشور را اداره کرد، کشور نیاز به جراحی بزرگ دارد.
 

وی گفت: دولت باید با اقتدار، قانون و نظم و آرامش در جامعه مستقر کند، سیاست‌های نظام را عملیاتی کند، حق شما را از گردن کلفت‌ها بگیرند و به شما بدهند، خواسته‌های شما را با برنامه ریزی دقیق و با دست خود شما عملیاتی کنند.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: این نفوذی‌ها آلودگی‌های امنیتی را که پشت صحنه با نمایش ایجاد کردند، با دعوا‌های زرگری وقت و انرژی شما را، نگاه شما را و همچنین توانایی‌های دولت‌ها را به انحراف می‌کشانند. این‌ها را از پس پستو‌ها می‌آوریم بیرون، اجازه نمی‌دهیم این آلودگی امنیتی با انتشار یک نواری باعث شود یک مرتبه کسی برود کنار و کس دیگری به جایش قرار گیرد، مگر می‌شود این کار را کرد، مگر می‌شود سرنوشت یک ملت بزرگ را این طوری بگذاریم هر کسی می‌خواهد هر کاری بکند و انجام بشود.
وی افزود:، اما اقتدار هم کافی نیست، ما باید عقلانیت داشته باشیم این که عقلانیت فردی و جناحی آمده به جای عقلانیت جمعی نشسته است این از بزرگترین خسارت‌های ماست، ما باید گفتگو را با مردم راه بیندازیم، گفتگو را با نخبگان راه بیندازیم، این که تا یک هواپیما تأخیر دارد می‌گویند همین که هست، مرغ چرا این طور شد، می‌گویند همین که هست، چرا وام‌های میلیاردی بدون وثیقه است می‌گویند همین که هست، این بی احترامی به مردم است. مردم باید در گفتگو و تعامل شرکت کنند، ما اگر تعامل داخلی راه نینداریم تعامل خارجی بی نتیجه خواهد ماند.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما اگر کرامت مردم و نخبگان را رعایت نکنیم دولت ما دولت شایسته‌ای نیست.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
فایل های مرتبط
1