تاریخ انتشار
شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۸
کد مطلب : ۴۳۵۴۷۹
مناظره سوم نامزدهای ریاست جمهوری:

پای تاجگردون به مناظره سوم نامزدهای ریاست جمهوری کشیده شد ( + فیلم )

۱۰
۲
پای تاجگردون به مناظره سوم نامزدهای ریاست جمهوری کشیده شد ( + فیلم )
کبنا ؛علیرضا زاکانی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بخش دوم مناظره سوم نامزدهای ریاست جمهوری در پاسخ به عبدالناصر همتی دیگر نامزد ریاست جمهوری، اظهار داشت: مشکل ما دروغ گویی است، چرا دروغ می‌گویید؟
زاکانی: آقای همتی شما درخواست کرده بودید قیمت بنزین ۵ هزار تومان شود
به گزارش کبنا، وی افزود: آبان ۹۸ آقای همتی گفتند ۴ درصد در تورم تاثیر دارد، البته آقای همتی بعداً گفتند بنده با این گرانی مخالفم، چرا دروغ میگویید؟!
آقای همتی شما درخواست کرده‌اید، بنزین ۵ هزار تومان بشود تا کسری بودجه دولت جبران شود!بی کفایتی از این بالاتر که رئیس جمهور پس از این اتفاق بگوید صبح جمعه فهمیدم؟! شامورتی بازی جواب نمی‌دهد! همتی خیانت کرده و اطلاعات مالی را در اختیار صندوق بین المللی پول قرار داده است.
زاکانی در ادامه به رد اعتبارنامه تاجگردون در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: ما این فرد را از مجلس بیرون کردیم، بعد در بیمه سرمد 85 میلیون حقوق می‌گیرد. این وضعیت دولت است. آقای همتی توضیح بدهید؟
  
  زاکانی: مشکل ما در کشور دروغگویی است
به گزارش کبنا، متن کامل صحبت‌های زاکانی به شرح زیر است؛ نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مشکل ما در کشور دروغگویی است.
علیرضا زاکانی با بیان اینکه مردم ما با سه نون طرف هستند که نان را از سفره آن‌ها برداشته است افزود: ندانستن، نخواستن و نتوانستن این سه هستند که مظهر آن و تمام آن دولت آقای روحانی و کسانی است که در دولت ایشان کار کردند.
وی با تأکید بر اینکه مشکل ما دروغگویی است خاطر نشان کرد: اگر پینوکیویی در عالم واقع پیدا می‌شد دماغ آن باید چند دور در دور زمین می‌چرخید، چرا با مردم صادق نیستید و دروغ می‌گویید؟
زاکانی خطاب به آقای همتی افزود: آقای همتی آبان ۹۸ عنوان کردند که نرخ بنزین در تورم، سالانه ۴ واحد درصد است و در اقتصاد مشکلی ایجاد نمی‌کند.
وی با اشاره به صحبت‌های آقای همتی یادآور شد: ایشان اظهار داشتند من با افزایش قیمت بنزین مخالف بودم و این را بدترین اقدام می‌دانستم در حالی که در نامه رسمی در تاریخ ۹۸/۶/۳۱ درخواست کرده‌اید که قیمت بنزین ۵ هزار تومان و قیمت نفت گاز هزار تومان شود تا دولت کسری بودجه‌اش را جبران کند.
زاکانی با اشاره به مواجهه با صندوق بین‌المللی پول اضافه کرد: تمامی اسرار کشور به این صندوق داده شده است و این بزرگترین خیانتی است که به کشور شد. میزان ذخایر ارزی، ذخایر در دسترس و غیر قابل دسترس اسراری بود که به صندوق آی. ام. اف (صندوق بین المللی پول) داده شد و همین کشور را دچار چالش اساسی کرد.
وی خطاب به مهرعلیزاده گفت: ایشان در مورد دولت اصلاحات صحبت کردند در حالی که کرسنت چند ده میلیارد دلار خسارت به کشور وارد کرد، یا اطلاع ندارید و یا نمی‌دانید کجای کره زمین زندگی می‌کنید.
زاکانی ادامه داد: کارت سوخت را برداشتند و ۱۵۰ هزار میلیارد تومان یعنی سه برابر مسکن مهر به کشور ضر زدند.
وی با بیان اینکه ما در حال حاضر مواجهیم با بانیان وضع موجود تصریح کرد: از مجلس شخصی [غلامرضا تاجگردون] را بیرون کردیم در حالی که وی در یکی از صندوق‌های بیمه ۸۵ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کند که این را باید آقای همتی پاسخگو باشد.
زاکانی در پایان گفت: ما با دلار نجومی، سکه نجومی، حقوق نجومی، اختلاس نجومی، نقدینگی نجومی و پررویی نجومی مواجهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
نمی‌دونم چه صربه‌ای بتده‌ی خداازتاج گردون خورده که هرجاکه برسه اسمش رومیاره😅

جوونوم تاج‌گردون که همچنان دارندمعروفترش ایکنند👍
علی
Iran, Islamic Republic of
هر روز بی آبرو تر میشه . همون طور که همه شبکه های خبری ایران پوشش داد. حتی یه شبکه مثل ایران اینترنشنال هم خبرش رو درج کرد . البته سنگ پای قزوین در برابر این پر رویی امثال شما تعظیم می کنه
Iran, Islamic Republic of
ادب مرد به از دولت اوست
رضا
Iran, Islamic Republic of
دمش گرم واقعیت ها رو گفت
Iran, Islamic Republic of
 

آدم از بی بصری بندگی آدم کرد

 گوهری داشت ولی نذر قباد و جم کرد



 
علی معین
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت زاکانی
البته تاجگردون اینقدر پر رو هست که با این چیزا عقب نمی شینه
Iran, Islamic Republic of
مایه اصل و نسب در گردش دوران زر است دائما خون می خورد تیغی که صاحب جوهر است آهن و فولاد هر دو زیک کوره آیند برونزان یکی شمشیر سازند دیگری نعل خر
جعفر
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم تاجگردون هر شب کابوس زاکانی میبینه
Iran, Islamic Republic of
شاید گزارشات علیه تاج گردون را نه سید قدرت حسینی می برد / برادر فرماندار ضعیف می برد واقعا مار در آستین پروراندن یعنی همین
محمد دیداری
Iran, Islamic Republic of
آقای زاکانی سه شغله بودن همسران را هرکدوم ؛؛؛؛؛وچاپ فیش فتوشاپ که تابلوست ؛؛؛!!!!!ومهمتر آنکه تمام بستگان ایشون هرکدوم یه نام خانوادگی دارند ¡!!!!!!!!!!!!!!!!!
خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
فایل های مرتبط
1