تاریخ انتشار
شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۷
کد مطلب : ۴۳۵۴۷۸
مناظره سوم نامزدهای ریاست جمهوری:

مهرعلیزاده: رئیسی شوآف می‌کند ( + فیلم )

۰
مهرعلیزاده: رئیسی شوآف می‌کند ( + فیلم )
کبنا ؛سومین مناظره تلویزیونی هفت نامزد انتخابات ریاست جمهوری در استودیوی شماره ۱۱ رسانه ملی با موضوع «دغدغه‌های مردم» آغاز شد.
 در آخرین مناظره تلویزیونی نامزدهای ریاست جمهوری، ۷ سؤال با موضوع «دغدغه‌های مردم» از هر یک از نامزدها پرسیده می‌شود که هریک ۷ دقیقه فرصت دارند به این سؤالات پاسخ دهند.


محسن مهر علیزاده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سئوال اول اظهار داشت:
اشکنه خوردن و لنگ پوشیدن راه‌حل غلبه بر بحران‌ها نیست. مرجع رسانه مردم از تهران به لندن منتقل شده است. کمتر از ۱۰ درصد مردم اخبار را از صدا و سیما دنبال می‌کنند و حتی فیلم مستند من را سانسور می‌کنند.
  
اگر شفافیت بود بحث عیسی شریفی که به شهردار وقت وصل بود پیش نمی آمد. یا پرونده بابک زنجانی و طبری ها که باید با شفافیت بیشتری همراه بود.
اگر کرونا خطرناک است با این وضعیت قرمز آقای رئیسی شواف می کنند و ۱۰۰۰ نفر را در خوزستان جمع می کنند. آقای رئیسی اگر قرار بود سید محرومان باشند الان سید مرحومان می شوند.اشکنه خوردن و لنگ پوشیدن راه‌حل غلبه بر بحران‌ها نیست. مرجع رسانه مردم از تهران به لندن منتقل شده است. کمتر از ۱۰ درصد مردم اخبار را از صدا و سیما دنبال می‌کنند و حتی فیلم مستند من را سانسور می‌کنند.
 
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یکی از دعدغه‌های اصلی را، از دست رفتن اعتماد مردم به مدیران و به دولت عنوان کرد.
محسن مهرعلیزاده در سومین و آخرین مناظره تلویزیونی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری درباره دغدغه‌های مردم افزود: برنامه دولت زندگی، برنامه اقتصاد محور است یک برنامه اقتصاد اجتماعی که هم به توسعه اقتصادی کار دارد و هم به تامین اجتماعی و معیشت مردم.
وی اضافه کرد: این برنامه شامل مسائل کلان تولید، افزایش تولید، مسائل سرمایه گذاری، مسئله افزایش جی دی پی، مسئله جوانان و صندوق درامد پایدار، توسعه گردشگری، تنش زدایی در سطح دنیا، پنج برابر شدن یارانه‌های نقدی، واکسیناسیون کرونا تا قبل از اتمام سال و افزایش حقوق و دستمزد کارگران بر اساس نرخ تورم، از جمله برنامه‌های من برای رفع دغدغه‌های مردم است که از آن‌ها خواهش می‌کنم به سایت من که از روز اول مناظره‌ها برنامه‌های کامل خود را در آن قرار داده ام مراجعه کنند
مهرعلیزاده با محور قرار دادن چند مسئله دیگر بعنوان دغذعه‌های اصلی اش گفت: یکی از دعدغه‌های اصلی را از دست رفتن اعتماد مردم به مدیران و به دولت می‌دانم.
وی افزود: مردم عدم صداقت را در رفتار و کردار و گفتار مدیران احساس می‌کنند و بر اساس این بی اعتمادی به مجموعه عملکر‌ها نگاه میکنند، این بی اعتمادی باعث می‌شود مردم همکاری نکنند و حتی کار خوب را هم نبینید و دنبال همکاری با دولت نباشند.
مهرعلیزاده اضافه کرد: در صدا و سیما کاری شده که مرجعیت رسانه امروز ار تهران به لندن انتقال پیدا کرده الان کمتر از ده درصد مردم، اخبار را از رسانه ملی دریافت می‌کنند، فیلم تبلیغاتی من را سانسور کردند، چون تصویر حضرت امام و رهبری و سخنان طالقانی و شهید بهشتی بود، امروز صد او سیما متاسفانه حتی نماینده اقلیت اقلیت هم نیست.
این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: ریشه مشکلات امروز عمدتا در سیاست زدگی است باید بینشها، روش‌ها و نگاه‌ها عوض شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
1