تاریخ انتشار
شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۴
کد مطلب : ۴۳۵۴۷۱
آغاز فرآیند سومین مناظره با ورود نامزدها به رسانه ملی؛

همتی: جمهوریت را باید تقویم کنیم

۰
همتی: جمهوریت را باید تقویم کنیم
کبنا ؛ نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: معنا ندارد رئیس‌جمهور در اتاق شیشه‌ای قرار بگیرد و از طریق گزارش‌ها و اطرافیان با درد مردم آشنا شود بلکه رئیس‌جمهور باید در میان مردم با درد آن‌ها آشنا شود.
عبدالناصر همتی در بدو ورود به صداوسیما برای شرکت در سومین و آخرین مناظره نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که برای شناخت و درک عینی از دغدغه‌های مردم چه راهی را پیشنهاد می‌کنید افزود: رئیس‌جمهور باید در بین مردم باشد درد آن‌ها را بفهمد، زندگی آن‌ها را ببیند و دغدغه‌های آن‌ها را بشناسد.
  
وی اضافه کرد: قبل از اینکه بپرسیم رئیس جمهور چگونه رفتار می‌کند باید بپرسیم رئیس‌جمهور باید منتخب اکثریت مردم باشد، رئیس جمهور نباید منتخب اقلیت مردم باشد، اگر رئیس جمهور را اکثریت مردم انتخاب کنند تعامل آن با مردم حتماً قوی خواهد بود.
همتی گفت: فکر می‌کنم باید یک نگاه دیگری به ارتباط رئیس‌جمهور با مردم و ارتباط مردم با حاکمیت داشته باشیم، اکنون ارتباطات حاکمیت با مردم قدری سست شده و این مسئله بسیار مهمی است که امیدوارم در این انتخابات این فاصله به حداقل برسد.
وی افزود: نکته‌ای که یکی از کاندیداها گفتند و من شنیدم این بود که گفتند بعضی از کاندیداها برای اینکه رأی بیاورند از زنان، اهل سنت و جوانان صحبت می‌کنند، نه این‌طور نیست زندگی ما برای این‌هاست، برای این نامزدها شاید تعجب آور باشد، اما برای ما این مسائل تعجب‌آور نیست.
همتی ادامه داد: من همسرم خانم سپیده شبستری را فرستادم از طرف من صحبت کرد پس از آن همه تقلید کردند و بچه‌هایشان را فرستادند. من همین را می‌خواهم، ما می‌خواهیم با تعامل نشان بدهیم که می‌شود خیلی کارها را انجام داد. خیلی خوشحالم این‌ها آمدند همین روشی را که من رفتم ادامه دادند.
  
وی گفت: ما می‌توانیم با مردم، زنان، جوانان، اهل سنت و بقیه مذاهب و اقوام مختلف کشور ارتباط خوب داشته باشیم. من از جمله کسانی هستم که حتماً به طور مرتب در بین مردم مشکلات آن‌ها را خواهم شنید ان شاء الله بتوانیم جمهوریت را هر چه بیشتر قوی کنیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
1