کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آغاز فرآیند سومین مناظره با ورود نامزدها به رسانه ملی؛

رئیسی: نخستین شرط در نظام جمهوری اسلامی برای مسئولیت پذیری ارتباط با مردم است

22 خرداد 1400 ساعت 17:09

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: از نخستین شرایط مسئولیت پذیری در نظام جمهوری اسلامی ارتباط با مردم است. باید از مردم، در میان مردم و با مردم بود.


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: از نخستین شرایط مسئولیت پذیری در نظام جمهوری اسلامی ارتباط با مردم است. باید از مردم، در میان مردم و با مردم بود.
حجت السلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی پس از ورود به سازمان صدا وسیما و قبل از برگزاری سومین و آخرین مناظره میان هفت نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سؤال خبرنگاران مبنی بر این که موضوع سومین مناظره دغدغه‌های مردم است شما برای درک علمی و شناخت واقعی دغدغه‌های مردم از چه روشی استفاده می‌کنید؟ آیا به مکتوبات و حرف‌های اطرافیان اکتفا می‌کنید یا در میان مردم حضور پیدا می‌کنید؟ افزود: باید از نزدیک با مردم سخن گفت و شکایت‌ها و دغدغه‌های مردم را شنید، من هم نامه‌هایی را که مردم برای من می‌فرستند، می‌بینم و هم از طریق فضای مجازی و ارتباطی خواسته‌های مردم را رصد و موارد مهم را پیگیری می‌کنم و مواردی را نیز به بخش‌های مختلفی که مسئولیت دارند ارجاع می‌دهم.
 
وی گفت: دلیل حضور من در استان‌ها و مراکز یکی از دلایل مهمش ارتباط با مردم است و در سازمان اداری خودم علاوه بر ارتباط با مدیران عالی با سطوح میانی و بخش‌های اداری نیز در ارتباطم و از نظرات آن‌ها مطلع هستم و خواسته‌های آن‌ها را رصد می‌کنم.
آقای رئیسی افزود: به نظرم شروط موفقیت یک مدیر مردمی بودن است آن هم نه در ادعا بلکه باید در عمل مردمی بود.
وی گفت: اکنون در دستگاه قضایی به دوستان گفته‌ام مدیری که می‌خواهم انتخاب کنم سه شرط اساسی دارد ۱- مردمی بودن ۲- ضد فساد بودن ۳- روحیه انقلابی داشتن به معنای آن که اهل ما می‌توانیم باشد و در واقع برای حل مسائل مانع تراشی نکند و نگوید که مانع وجود داشت و نشد و نمی‌شود و واقعاً کار را پیش ببرد.
  


کد مطلب: 435469

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/435469/رئیسی-نخستین-شرط-نظام-جمهوری-اسلامی-مسئولیت-پذیری-ارتباط-مردم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1