تاریخ انتشار
شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب : ۴۳۵۴۶۷
آغاز فرآیند سومین مناظره با ورود نامزدها به رسانه ملی؛

محسن رضایی: به بی‌اعتمادی‌ها پایان می‌دهم

۰
محسن رضایی: به بی‌اعتمادی‌ها پایان می‌دهم
کبنا ؛ نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران گفت: دولت ما دولتی با برنامه و راهبرد و عملیاتی است و برای حل مشکلات گذشته و هشت سال پیش روی کشور برنامه و طرح داریم.
محسن رضایی میرقائد در بدو ورود به سازمان صدا و سیما برای شرکت در سومین و آخرین مناظره تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ کشور که ساعتی دیگر با موضوع دغدغه‌های مردم برگزار خواهد شد در جمع خبرنگاران با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و روز دختر افزود: البته تبریک واقعی روز دختر به بانوان و زنان کشور روزی است که سهم آن‌ها از اقتصاد ملی افزایش یابد چراکه هم اکنون بانوان ۵۰ درصد جمعیت کشورند، اما سهم آن‌ها از اقتصاد ملی فقط ۱۳ درصد است.
وی افزود: با شعار نمی‌شود به مشکلات رسیدگی کرد. دولت باید شناخت کامل از مشکلات کنونی و هشت سال آینده داشته باشد و برای حل این مشکلات راهکار داشته باشد.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ افزود: مهم‌ترین دغدغه مردم بی اعتمادی است چرا که می‌بینیم مردم تا امروز اقبال چندانی به انتخابات نداشته‌اند البته امیدواریم این یخ در این یک هفته باز شود و ملت ما تصمیمی تاریخی خواهند گرفت.
وی افزود: دولت ما به این بی اعتمادی پایان خواهد داد، بی اعتمادی که ناشی از این است که دولت خود را از مردم جدا می‌داند و از مردم عذرخواهی نمی‌کند.
وی افزود: دولت ما از مردم جلوتر حرکت خواهد کرد و به ملت می‌گوید بیایید نه اینکه بروید و خط مقدم حل مشکلات مردم خواهیم بود.
رضایی افزود: در سه سطح ملی، منطقه‌ای و اقتصاد زندگی یا طرح کفایت زندگی برای حل مشکلات مردم برنامه درایم که مهمترین آن‌ها یارانه ۴۵۰ هزار تومانی، مشکل سهل و ارزان با اقساط ۵۰ ساله‌ای که همه بانک‌ها می‌دهند، توسعه کسب و کارهای خانگی و توزیع ۳۰ درصد سهام صنعت نفت کشور است و در این طرح اقتصاد یا ایران بدون فقیر محقق خواهد شد.
وی همچنین از اجریا ۱۴ پروژه بزرگ اقتصادی برای ایجاد و بازمعماری نوین اقتصادی خبر داد و افزود: این امر بدون اصلاح قدرت از درون امکان پذیر نیست.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
1