تاریخ انتشار
جمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۳
کد مطلب : ۴۳۵۴۰۸
مناظره انتخاباتی روسای ستادهای نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دانشگاه یاسوج

رئیس ستاد «مهرعلیزاده» در استان: شعار ندهید، شما خودتان بخشی از مشکلات در این کشور هستید / سوال «بابک درست» از دهراب‌پور درباره نامه‌نگاری‌ها و رد صلاحیت‌ها

۱
۰
رئیس ستاد «مهرعلیزاده» در استان: شعار ندهید، شما خودتان بخشی از مشکلات در این کشور هستید / سوال «بابک درست» از دهراب‌پور درباره نامه‌نگاری‌ها و رد صلاحیت‌ها
کبنا ؛مناظره انتخاباتی روسای ستادهای نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  در سالن شهید چمران دانشگاه یاسوج برگزار شد.

به گزارش کبنا، امروز جمعه (21 خرداد 1400) در این مناظره آرمان بیگلری رئیس ستاد رئیسی، بابک درست رئیس ستاد مهرعلیزاده، محمد رحیم دهراب پور رئیس ستاد محسن رضایی، ابراهیم دباغ امینی رئیس ستاد عبدالناصر همتی، سعید آتشبار رئیس ستاد جلیلی و مجتبی شریعتی رئیس ستاد علیرضا زاکانی در استان کهگیلویه و بویراحمد با هم به مناظره پرداختند.
بابک درست رئیس ستاد محسن مهرعلیزاده نامزد ریاست جمهوری در کهگیلویه و بویراحمد در وقت مربوط به خود، خطاب به محمدرحیم دهراب‌پور رئیس ستاد محسن رضایی دیگر نامزد ریاست جمهوری با اشاره به صحبت‌های او در باره عدالت، اظهار داشت: «چون عدالت را مطابق قانون فرض کردید، این سوال را از شما دارم که کجای قانون تعریف شده دانشجوی نخبه ما به دلیل اینکه تفکرات همسو با دوستان شما نیست چرا باید از تحصیل و اشتغال محروم شود؟ »
-
او همچنین پرسید «خیلی ها اعتقاد دارند بسیاری از رد صلاحیت‌ها [هدایت اکبری] که در استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت از طریق نامه نگاری هایی صورت گرفته که دوستان شما نوشته اند در این خصوص چه می گویید؟» 
او همچنین در پاسخ به انتقادات آرمان بیگلری، سعید آتش بار و مجتبی شریعتی اظهار کرد: شما که دم از فساد می زنید چه راهکاری دارید برای آنکه ریشه فساد سیستماتیک را در این کشور خشک کنید، شعار ندهید، شما خودتان بخشی از مشکلات در این کشور هستید، بلایی که سر این جوانان و مردم و اقتصاد آمده، نتیجه همفکری دوستان شما بوده آقای شریعتی.
-
او گفت: بحث از دولت پیر و فرسوده کردید، درست است و قبول دارم، ولی نمی توان تجربه را کنار گذاشت. تجربه در کنار تعهد و تخصص است که می تواند موفقیت آمیز باشد. در دولت اول آقای روحانی که بحث برجام حل شد، در فرودگاه ولی آقای ظریف آمدند به جای استقبال، مرگ بر روحانی می گفتند. مگر گشایش اقتصادی در دولت اول آقای روحانی ایجاد نشد؟ خوب چرا سنگ اندازی می کنید؟ اگر دنبال گشایش اقتصادی هستید اگر می خواهید مردم سر صف مرغ و روغن نباشند، شما چکار کردید برای این مردم؟
آقای روحانی میراث به جامانده از دولت آقای احمدی نژاد را اداره کرد که باید به آن احسنت گفت. کدام دولت با این تحریم های ظالمانه و این نوسانات ارزی و مشکلات اقتصادی می توانست مشکلات را اداره کند.
الان ما دو نفر هستیم و شما 5 نفر هستید، به نظر من به حاشیه ها نپردازیم و واقعیت ها را ببینیم.
آقای آتش بار در خصوص آسیب های اجتماعی گفتند، این آسیب ها چیست؟ چرا ما فضا را برای جوانان باز نکنیم؟
-


 
نام شما

آدرس ايميل شما

رضا
Iran, Islamic Republic of
اصل حقیقتو گفتی ...
خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
1