کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس شرکت مخابرات گچساران

بستر مخابراتی برای برگزاری انتخابات الکترونیک در گچساران و باشت فراهم است

21 خرداد 1400 ساعت 19:15

رئیس شرکت مخابرات گچساران گفت: پنج اکیپ مخابراتی در روز انتخابات در تمام مناطق مختلف شهرستان های گچساران و باشت برای جلوگیری از قطعی اینترنت فعالیت خواهند کرد.


رئیس شرکت مخابرات گچساران گفت: پنج اکیپ مخابراتی در روز انتخابات در تمام مناطق مختلف شهرستان های گچساران و باشت برای جلوگیری از قطعی اینترنت فعالیت خواهند کرد.

به گزارش کبنانیوز از گچساران، روز جمعه (21 خرداد 1400) آرش احمدی افزود: این تعداد اکیپ ها در قالب ۳۵ نفر در زمینه پشتیبانی شبکه کابل، فیبر نوری و مراکز تلفنی دیتا فعالیت خواهند کرد.
وی بیان کرد: از این تعداد اکیپ ها مخابراتی سه مورد در روستاها و مسیرهای شهرستان ها  و ۲ اکیپ در سطح شهر دوگنبدان و باشت فعالیت خواهند کرد.
احمدی با اشاره به آمادگی این شرکت برای برگزاری انتخابات پیش رو گفت: امکانات و نیازهای مخابراتی برای برگزاری انتخابات در سطح این شهرستان ها بررسی و پیش بینی شده و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.
وی ابراز کرد: زیرساخت های لازم برای برخورداری از اینترنت در این شهرستان مطلوب بوده و تمام شعب اخذ رای در این سطح شهر دوگنبدان و باشت دارای تلفن ثابت هستند.
رئیس شرکت مخابرات شهرستان های گچساران  گفت: همه روستا در مناطق مختلف این شهرستان ها به خدمات اینترنت پرسرعت شامل «ای. دی. اس. ال»، «تری جی» و «فورجی » دسترسی دارند.
احمدی افزود: بستر مخابراتی برای برگزاری انتخابات الکترونیک در مکان هایی که صندوق ثابت و سیار در شهرستان فعال می شود، فراهم شده است.
وی تصریح کرد: برای برگزاری انتخابات در این شهرستان هیچ مشکلی وجود ندارد و اگر هم مناطقی با مشکل آنتن دهی مواجه هستند امکان سرویس دهی بصورت آفلاین وجود دارد.
احمدی اظهار داشت: در مناطقی که امکان برقراری آنلاین صندوق های الکترونیک وجود نداشته باشد، اطلاعات و آراء به صورت آفلاین جمع آوری و در مناطق در نظر گرفته شده و متصل به اینترنت این اطلاعات، وارد خواهد شد.
تعداد شعب اخذ رأی این شهرستان را ۱۴۶ مورد است.
۹ نفر در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در رقابت برای کسب یک کرسی بهارستان حضور دارند.
۳۷۸ داوطلبی در حوزه روستاها و ۷۵ نامزد برای انتخابات ششمین دوره شوراها با هم رقابت خواهند کرد.
انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی به صورت همزمان با سراسر کشور ۲۸ خردادماه جاری برگزار می‌شود.
حوزه انتخابیه شهرستان های باشت وگچساران ۱۵۰هزار نفرجمعیت دارد و دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.
 


کد مطلب: 435404

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/435404/بستر-مخابراتی-برگزاری-انتخابات-الکترونیک-گچساران-باشت-فراهم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1