کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس جمهوری که به گرانی ها می خندید!

21 خرداد 1400 ساعت 18:12

علی صدری نیا در صفحه اینستاگرامی خود در ادامه بازخوانی هشت سال خسارت، نوشت: آدمها ممکن است با شعارها و وعده‌های خود از دغدغه‌های مردم حرف بزنند و نشان دهند که رگ گردنشان برای مردم بیرون زده، اما گاهی رفتارهایی ناخودآگاه از آنها سر می‌زند که واقعیت نگاه آنان را روشن می‌کند. مثل حکایت همین فیلم؛ روحانی در سخنرانی‌اش صدا و سیما را مسخره می‌کند و به آن می‌خندد؛ چرا؟ چون در بخشهای خبری‌اش به مساله گرانی گوشت و مرغ پرداخته!


علی صدری نیا در صفحه اینستاگرامی خود در ادامه بازخوانی هشت سال خسارت، نوشت: آدمها ممکن است با شعارها و وعده‌های خود از دغدغه‌های مردم حرف بزنند و نشان دهند که رگ گردنشان برای مردم بیرون زده، اما گاهی رفتارهایی ناخودآگاه از آنها سر می‌زند که واقعیت نگاه آنان را روشن می‌کند. مثل حکایت همین فیلم؛ روحانی در سخنرانی‌اش صدا و سیما را مسخره می‌کند و به آن می‌خندد؛ چرا؟ چون در بخشهای خبری‌اش به مساله گرانی گوشت و مرغ پرداخته!
منظور روحانی این است که این همه موضوع و مساله مهم؛ حالا گوشت و مرغ و نان و شیر و میوه و... گران شد که شد؛ اینها که موضوعات مهمی نیست! فدای سرِ رئیس جمهور ولنجک نشین‌مان!
ناامیدی مردم از روحانی و دولتش بی دلیل نیست؛ روحانی در این سالها با رفتارهایش به مردم ثابت کرده که دغدغه مشکلات آنها را ندارد. و آنقدر که حاضر است در سخنرانی‌هایش با طرح مسائل فرعی و حاشیه‌ای، ذهن جامعه را درگیر دعواهای کاذب کند، دغدغه‌مند مشکلات اساسی مردم نیست. مردم دیدند روحانی و دولتش نه تنها عُرضه ندارند مشکلاتشان را حل کنند، بلکه به مشکلات آنها می‌خندند و مسخره می‌کنند که چرا موضوع بی اهمیتی مثل گرانی‌ها دغدغه بخشهای خبری صدا و سیما شده؟!
روحانی در این هشت سال از اینگونه رفتارها کم نداشته است.
-


کد مطلب: 435399

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/435399/رئیس-جمهوری-گرانی-می-خندید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1