کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مطلب وارده؛

فرصت طلایی در بازگشت آشنا به عرصه رقابت‌های شورای شهر یاسوج

21 خرداد 1400 ساعت 9:12

آشنا در این دوره رقابت جدید با تجربه و کارنامه‌ای که با خود بهمراه دارد بیش از گذشته با اقبال و حمایت‌های مردمی روبرو شده است و اینک و اگر این اعتماد در روز 28 خرداد تکرار شود که شواهد همه گواه این اتفاق است وظیفه دشوارتری نسبت به گذشته در قبال شهر و مردم شهر یاسوج دارد.


اگر چه عدم‌حضور کیوان آشنا در عرصه رقابت‌های انتخابات شورای ششم شهر یاسوج از ابتدا کمی عجیب و غیر قابل باور بود اما آشنا به صحنه رقابت انتخابات شورای ششم شهر یاسوج برگشت. بازگشتی که یقیناً سطح رقابت در شورا را بالاتر خواهد برد. کیوان آشنا در چهار سال گذشته نمونه‌ای از یک منتخب موفق و مردمی در شورای اسلامی شهر یاسوج بوده است. دوره‌ای که دو سال پایانی آن با یک بحران بزرگ جهانی درگیر بود. بیماری کرونا اگر چه در همه جهان رخ داد و به بخش‌ها و حوزه‌های مختلف آسیب وارد کرد اما طبیعی است آسیب آن در بعضی بخش‌ها و حوزه‌های شهری بیش از سایر حوزه‌ها بوده است. شهرداری‌ها یکی از این حوزه‌هایی بود که بیش از بقیه حوزه‌ها متحمل خسارات و آسیب شد. بودجه اصلی شهرداری‌ها متکی بر درآمدهای شهری است و این در حالی است در یک سال و نیم گذشته اکثر قریب به اتفاق بخش‌های درآمدزایی شهرداری‌ها تعطیل بوده است ولی با این وجود برخی شهرداری‌ها از جمله شهرداری یاسوج با اتکا به برنامه و دیدگاه‌های کارشناسی از حجم فشارهای ناشی از کرونا تا حدودی زیاد کم‌کرد. در این بین نباید از نقش اعضای فعال شورای یاسوج بسادگی گذشت که بر خلاف برخی از اعضا که بر عزل شهردار و یا موارد حاشیه‌ای متمرکز بودند تمام وقت خود را وقف حل مشکلات شهر و شهرداری نمودند. بی شک کیوان آشنا یکی از این اعضا بود. وی یکی از کم حاشیه‌ترین اعضای شورا در تاریخ شهر یاسوج بوده است. چهره جوانی که با اندیشه و دغدغه و با اعتماد بالای مردمی پا به نهاد شورای شهر گذاشت و خیلی زود نشان داد که مردم در انتخاب خود با دقت و نگاه کارشناسانه رأی داده‌اند. آشنا در این دوره رقابت جدید با تجربه و کارنامه‌ای که با خود بهمراه دارد بیش از گذشته با اقبال و حمایت‌های مردمی روبرو شده است و اینک و اگر این اعتماد در روز 28 خرداد تکرار شود که شواهد همه گواه این اتفاق است وظیفه دشوارتری نسبت به گذشته در قبال شهر و مردم شهر یاسوج دارد.
اگر چه کیوان اشنا در شورای پنجم تلاش کرد به دور از حاشیه و با حمایت از شهردار منتخب شورا در مسیر کار و حل مشکلات مردم حرکت کند اما فشارها مانع از انجام همه امورات شد و در برخی موارد حاشیه‌ی حاشیه سازان بر متن غالب شد.
اما هر چه بود امروز طیف دغدغه مند و دلسوز شورا که آشنا جزیی از این طیف است بر سر بلندی و با وجود مشکلات و کمبود بودجه شورا و شهرداری را سر پا نگه داشتند و با افتخار به حیات شهر کمک کردند.
آشنا باز هم در صحنه انتخابات حاضر است و این حضور نیازمند تأیید و حمایت مجدد مردم است تا این بار شاهد اتفاقات بزرگتر در شهر یاسوج باشیم.
 


کد مطلب: 435364

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/435364/فرصت-طلایی-بازگشت-آشنا-عرصه-رقابت-های-شورای-شهر-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1