تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۱۱
کد مطلب : ۴۳۵۳۱۸
یادداشت/

معمای انتخابات گچساران/سکوت بهترین تصمیم برای تاجگردون!!!

۴
۰
معمای انتخابات گچساران/سکوت بهترین تصمیم برای تاجگردون!!!
کبنا ؛
 
این روزها در تمامی محافل و فضای مجازی صحبت بر سر این است در نبود ساسان تاجگردون در انتخابات میان دوره ای گچساران و باشت برادر او غلام رضا تاجگردون از کدام کاندیدا حمایت خواهد کرد .
در چنین فضایی تمامی کاندیداهای انتخاباتی رقابت را فراموش کرده اند و نگاهشان به تصمیم غلامرضا تاجگردون در حمایت از آنهاست اما به راستی آیا تاجگردون از گزینه ای به صورت رسمی حمایت خواهد کرد.
فراموش نکرده ایم در روزی که او دیگر نمی توانست به کارزار انتخاباتی ورود کند تصاویر صدها نفر از هوادارانش را بر روی صفحه اینستاگرام خود قرار داد و در حالی که عبدالرحیم رحیمی یار همیشگی او بیانیه حضور نیزداده بود اما او تصمیم گرفت برادر را به میدان بفرستد.
او به خوبی می دانست در صورت حمایت از یک فرد از یک جریان قومی دیگر اقوام را از دست خواهد داد و تصمیم گرفت برادر را به میدان انتخابات فرا بخواند.
اما این روزها او در تلاش است تا آخرین لحظه در صحنه بماند و بازی را در دست بگیرد؛؛تاجگردون به خوبی می داند لیدرها و حامیان او تصمیم خود را گرفته اند چنانکه عبدالرحیم رحیمی منتظر نماند و به صحنه انتخابات آمد و در روزی که او لایو خود را پخش می کرد قدرت شیخممو یار همیشگی او به علیمراد جعفری پیوست و لیدرهای قشقایی اش به کلاغ نشین آمدند و دیگر نیروهایش به ریحان محمدپور ده بزرگ پیوستند و این اتفاق ساعاتی قبل از صحبت های غلامرضا تاجگردون از طرق لایو اینستاگرام بود که نشان داد هواداران او در انتظار تصمیم او نخواهند ماند .
با پیوستن اسکندر رحمانی لیدر با سابقه به سید ناصر حالا غلامرضا تاجگردون به خوبی می داند که فضا چگونه رقم خورده است و به نظر می رسد حتی در جلسه ای که در این خصوص برگزار شده است به جمع بندی نهایی نرسیده است و بهترین تصمیم برای او سکوت در شرایط فعلی است. چرا که آینده سیاسی غلام رضا تاجگردون اولویت اصلی اوست و نمی خواهد باوی و بویراحمد و قشقایی را برای حضور دوباره اش در آینده از دست دهد که اگر اینگونه بود ساسان را به صحنه نمی آورد
 
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون زرنگ تر از این حرفهاست که از کسی حمایت کند
کریم
Iran, Islamic Republic of
نون به نرخ روز
Denmark
بابا بذار حمایت کنه تا ببینیم چی میشه
بیخیال
Iran, Islamic Republic of
مگه قراره هرچی نیستم بگن همون بشه!!؟.........تاریخش تمام شد.....فنیش🙏🙏
خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
1