تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۰۶
کد مطلب : ۴۳۵۳۱۶
طی بیانیه‌ای مطرح شد

انصراف جوان‌ترین نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر لوداب

۰
انصراف جوان‌ترین نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر لوداب
کبنا ؛طی بیانیه‌ای جوان‌ترین نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر گراب (بخش لوداب) از ادامه‌ی رقابت در کارزار انتخاباتی اعلام کناره گیری کردند.
به گزارش کبنا نیوز؛ محمد امین سجادی مقدم، فعال سیاسی، فرهنگی و رسانه‌ای با صدور بیانیه‌ای انصراف قطعی خود را از ادامه‌ی کاندیداتوری در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر گراب (بخش لوداب) اعلام کردند.
متن این بیانیه به شرح زیر است
بسمه تعالی
«وَالَّذِینَ هُمْ لِأَمَانَاتِهِمْ وَعَهْدِهِمْ رَاعُونَ » مؤمنان راستین کسانی هستند که به امانتها و پیمانهایشان وفادارند. 
باعرض سلام و ادب و احترام به محضر مردم شریف و نجیب شهر گراب ‌(بخش لوداب)
در کنار شما بودن و از شما گفتن و دل به شما بستن افتخاری است که نظیر آن را در هیچ جایگاهی نمی‌توان کسب نمود؛ و از این رو خدمت گزاری به شما عزیزان مایه مباهات و غرور هر انسان آزاده‌ای است که انگیزه‌ی خدمت به شما را سر لوحه‌ی اندیشه و حرکت مقدس خویش قرار داده است.
همانگونه که مستحضر هستید عضویت و قبول مسئولیت در شورای شهر، امر خطیر و حساسی است که وقت، انگیزه، تجربه، دانش و تخصص کافی را می‌طلبد و اینجانب نیز با سنجش این معیارها در خود، پا به این عرصه مهم و سرنوشت ساز گذاشتم.
ولی اکنون معتقدم که این حجم وسیع از کاندیداتوری از کیفیت امر انتخاب خواهد کاست و لازم است افراد در رویکردی همگرایانه، با احیای روحیه گذشت در مسیر حفظ وحدت، منافع و مصالح عام انصراف دهند.
بنابراین با اعتقاد قلبی به کلام الهی ((و شاورهم فی الامر)) و تعهد نسبت به خردجمعی، تصمیم گروهی و جامعه مدنی، با مشورت با برخی از اکابر و معتمدین و نخبگان شهر به این جمع بندی رسیده‌ام که در جهت منافع شهر و ساختار سازی مدنی و کمک به آسان‌تر شدن انتخاب مردم و دوری از پراکندگی‌ها و میسر شدن وحدت در معنای واقعی، ازادامه کاندیداتوری ششمین دوره شورای اسلامی شهر کناره گیری نمایم.
ولی این انصراف را نه پایان راه که فتح بابی برای حضور پررنگ‌تر در میان همشهریانم و پیگیری خواسته‌های به حقشان و کمک در جهت برداشتن باری از روی دوششان می دانم. 
اینجانب همواره رفع مشکلات منطقه را دغدغه اصلی خود دانسته و می دانم و امیدوارم که بتوانم با لطف خداوند و حمایت مردم در سنگرهای دیگر خدمتگزار خوبی برای مردم و نظام اسلامی باشم.
بعنوان یک برادر کوچکتر از همه کاندیداهایی که تنور انتخابات را داغ نموده‌اند صمیمانه سپاسگزارم و خواهشمندم با پرهیز از غرض ورزی، حسادت و رؤیاپردازی و با رعایت اخلاق، انتخاباتی پر شور و شعور را رقم بزنند.
ضمن دعوت از مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی و مشارکت در سرنوشت خویش از خدواند معتال مسئالت دارم کمک فرمایند تا مردم با بهترین انتخاب و سپردن سکان پارلمان شهر به افراد پاکدست، امین، متخصص و اهل علم و عمل، آینده‌ای روشن برای شهر مظلوممان رقم بزنند.
در پایان به رسم ادب و قدرشناسی از همه سروران و عزیزانی که در این راه مشوق و حامی بنده بوده‌اند کمال تشکر و قدردانی را بعمل می‌آورم. 
(والعاقبه للمتقین)
با آرزوی توفیقات روز افزون
محمد امین سجادی مقدم
خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
1