کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل کمیته امداد استان؛

بیش از 11 میلیارد تومان تسهیلات کارگشایی به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد

19 خرداد 1400 ساعت 16:12

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 11 میلیارد و 820 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی در سال جاری به مددجویان این نهاد و افراد نیازمند پرداخت‌شده است.


مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 11 میلیارد و 820 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی در سال جاری به مددجویان این نهاد و افراد نیازمند پرداخت‌شده است.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز چهارشنبه (19خرداد 1400) قباد مبشری، کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی یکی از برنامه‌های این نهاد برای توانمندی مددجویان و حل مشکلات آن‌ها است.
وی با اشاره به اینکه 2300 مورد تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی به مددجویان پرداخت‌شده است، افزود: میزان تسهیلات پرداختی در این خصوص 11میلیارد و 820میلیون تومان است.
مبشری تأکید کرد: این تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت‌شده در سال جاری از محل صندوق امداد ولایت و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بوده است.
وی با اشاره به اینکه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت باهدف پرداخت سریع‌تر و بهتر تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان نیازمند تأسیس‌شده، افزود: تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی به‌منظور تأمین هزینه‌های ضروری نیازمندان ازجمله تحصیلی، درمان، مسکن، ازدواج و حل مشکلات معیشتی پرداخت می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمک مردم و سرمایه‌گذاری در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت برای استفاده نیازمندان و رفع فقر و محرومیت از استان بسیار مؤثر است و در این خصوص همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مختلف و مردم نیکوکار هم استانی با افتتاح حساب و سپرده‌گذاری در این صندوق، می‌تواند یاریگر کمیته امداد را در ارائه وام قرض‌الحسنه به نیازمندان باشد.


کد مطلب: 435294

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/435294/بیش-11-میلیارد-تومان-تسهیلات-کارگشایی-مددجویان-کهگیلویه-بویراحمد-پرداخت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1