کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع برخی از مدیران مطرح شد

صحبت‌های شفاف فرماندار بویراحمد در باره رئیس اصلی ستاد «رئیسی»

18 خرداد 1400 ساعت 1:13

فرماندار شهرستان بویراحمد تاکید کرد: آقای بیگلری رئیس ستاد مرکزی «سید ابراهیم رئیسی» در استان کهگیلویه و بویراحمد است و ما با کسی طرف هستیم که از ستاد مرکزی ابلاغ داشته باشد.


فرماندار شهرستان بویراحمد تاکید کرد: آقای بیگلری رئیس ستاد مرکزی «سید ابراهیم رئیسی» در استان کهگیلویه و بویراحمد است و ما با کسی طرف هستیم که از ستاد مرکزی ابلاغ داشته باشد.
به گزارش کبنا، مجید احمدی عصر روز ( دوشنبه 17 خردادماه 1400) در جمع برخی از مدیران شهرستان بویراحمد، اظهار داشت: مجید احمدی تا کنون به شوراهای شهر اجازه برپایی ستادهای انتخاباتی را نداده‌یم و هیچ نامزدی حق تشکیل ستاد را ندارد.
وی در خصوص رئیس ستاد مرکزی «رئیسی» در کهگیلویه و بویراحمد، گفت: نامه‌ای با امضای آقای نیکزاد رئیس ستاد مرکزی « سید ابراهیم رئیسی» به وزارت کشور ارسال شده، تنها آن نامه برای مجوز برپایی ستاد ملاک تصمیم گیری است و در آن نامه هم صراحتاً اسامی را مشخص کرده است. چون دیده می‌شود که یک بی نظمی صورت گرفته است. برخی از دوستان تماس می‌گیرند و درخواست مجوز ستاد دارند، کاندیداهای دیگر کشور هم در استان کهگیلویه و بویراحمد یک نماینده معرفی کردند ما اینجا صدور مجوز و صدور فعالیت و احداث ستاد صرفاً برای کسی است که رئیس ستاد مرکزی مشخص می‌کند. آقای نیکزاد هم نماینده خود را در استان کهگیلویه و بویراحمد را مشخص کرده و فرد دیگری هم حق ندارد که دنبال ستاد باشد. صراحتاً اعلام کرده که آقای «آرمان بیگلری» را به عنوان رئیس ستاد استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی کردند.
وی افزود: این موضوع را امروز به برخی از دوستانی که درخواست برپایی ستاد را داشتند، گفتم اما می‌گویند چون آقای بیگلری منتصب به نماینده است شما از ایشان حمایت می‌کنید. بنده طبق قانون و مصوبه وزارت کشور و مکاتبه آقای نیکزاد که با وزارت داشتند، اما برخی می‌خواهند فرد دیگری را معرفی کنم! 
فرماندار بویراحمد افزود: حتماً در خصوص ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری اطلاع رسانی شود، صرفا با کسی طرف هستیم که مستقیماً برای آن‌ها ابلاغ ستاد مرکزی زده شود، برای ما هیچ فرقی ندارد که چه کسی باشد.
احمدی در پایان گفت: حتماً در مورد انتخابات ریاست جمهوری این موضوع اطلاع رسانی شود، افرادی که دوست دارند در ستادها فعالیت کنند، تحت عنوان ستادهای مردمی و... باید بپذیرند که طرف حساب ما آن کسی است که در نامه‌ای ستاد مرکزی به وزارت کشور اعلام کرده است.
 


کد مطلب: 435171

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/435171/صحبت-های-شفاف-فرماندار-بویراحمد-باره-رئیس-اصلی-ستاد-رئیسی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1