کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

در ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری استان کهگیلویه و بویراحمد چه خبر است؟ حکمرانی جوانان؛ از «آرمان» تا «مجتبی شریعتی» / سعید محمد به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند؟

17 خرداد 1400 ساعت 15:11

ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری در استان کهگیلویه و بویراحمد آرام آرام دارند به تنور فعالیت‌های انتخاباتی خودشان گرم‌تر می‌کنند. ابراهیم دباغ امینی که از چهره‌های جوان، سیاسی اصلاح‌طلب بوده و در برخی از احزاب شهرستان بویراحمد هم فعالیت‌های داشته به تازگی مسئولیت ستاد انتخاباتی عبدالناصر همتی را برعهده گرفته است. او هنوز کار خاصی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد انجام نداده و گفته می‌شود دباغ امینی در حال تدارک جلساتی برای تقسیم وظایف است.


سید ابراهیم رئیسی، محسن رضایی، علیرضا زاکانی، سعید جلیلی، محسن مهر علیزاده، عبدالناصر همتی و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی 7 نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است که با هم رقابت می‌کنند. در استان کهگیلویه و بویراحمد ستادهای این نامزدها به غیر از «حجت‌الاسلام رئیسی» و «محسن رضایی»  رونق چندانی ندارند. ستادهای مختلف برای «سید ابراهیم رئیسی» در استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام موجودیت کرده‌اند و هر روز فعالیت این ستادها گرم‌تر می‌شود.
به گزارش کبنا، ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری در استان کهگیلویه و بویراحمد آرام آرام دارند به تنور فعالیت‌های انتخاباتی خودشان گرم‌تر می‌کنند. ابراهیم دباغ امینی که از چهره‌های جوان، سیاسی اصلاح‌طلب بوده و در برخی از احزاب شهرستان بویراحمد هم فعالیت‌های داشته به تازگی مسئولیت ستاد انتخاباتی عبدالناصر همتی را برعهده گرفته است. او هنوز کار خاصی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد انجام نداده و گفته می‌شود دباغ امینی در حال تدارک جلساتی برای تقسیم وظایف است.
ستاد انتخاباتی محسن رضایی دیگر نامزد ریاست جمهوری با محوریت سید علی محمد بزرگواری نماینده اسبق شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و ریاست محمدرحیم دهراب‌پور مرد کارکشته سیاست در حال انجام فعالیت‌های انتخاباتی است. بزرگواری با حضور دهراب‌پور در نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد ستاد انتخاباتی برای محسن رضایی دایر کرده‌اند.
آرمان بیگلری به عنوان رئیس شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی «سید ابراهیم رئیسی» تلاش زیادی دارد. ضمن تثبیت جایگاهش به عنوان رئیس ستاد مرکزی رئیسی برای افراد زیادی حکم مسئولیت زده، او ستاد مرکزی رئیسی را با حضور غلام محمد زارعی نماینده سابق بویراحمد و دنا افتتاح کرد که همین مسئله حواشی زیادی را برای آرمان بیگلری رقم زد. تا جایی که کیان دهراب‌پور در پست اینستاگرامی به همین موضوع اشاره می‌کند و می‌گوید: آقای زارعی تا دیروز می‌گفت؛ «با روحانی تا 1400، الان چگونه شده که برای افتتاح ستاد رئیسی آمده و از همین امروز من به ستاد محسن رضایی می‌روم و آنجا به فعالیت‌های انتخاباتی خودم ادامه می‌دهم.»
برخی از چهره‌های سیاسی اصولگرا دعوت از «غلام محمد زارعی» برای سخنران افتتاح ستاد فول بزرگی برای آرمان بیگلری تلقی می‌کنند. بیگلری در دیدارش با مسئولان ستاد محسن رضایی تلویحاً پاسخ منتقدینش را داد و گفت: مقام معظم رهبری در بیاناتی فرموده‌اند که «مشارکت در درجه اول اهمیت قرار دارد و حتی کسانی که مرا قبول ندارند، برای اعتلا و پیشرفت کشور پای صندوق رأی بیایند.» بنا براین ما از تمام ظرفیت‌ها برای مشارکت بیشتر و انتخابات کاندیدای اصلح موردنظرمان بهره می‌بریم.
علیرضا زاکانی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فعالیت‌هایش را در استان کهگیلویه و بویراحمد با انتصاب مجتبی شریعتی به عنوان رئیس ستاد مرکزی خود، آغاز کرد. مجتبی شریعتی عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج و از جوانان خوش‌فکر و مورد اعتماد بویراحمد است.



نکته‌ای لازم این است که مسئولان ستادهای نامزدهای ریاست جمهوری در این دوره  به جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد رسیده است و این امید می‌رود که جوانان متخصص و متعهد مدیریت‌ها را به دست بگیرند و در راستای منویات رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم قدم بردارند، هر چند تلاش‌های صورت گرفت که جوانان در این ستادها موفق نباشند و خوب عمل نکنند.
مصطفی جوزانی فعال سیاسی جوان اصولگرا در این زمینه در توئیتی نوشت: «انتظار از پشتیبانی و حمایت از بیگلری نیست چرا که با مرام سیاسی پدرخوانده‌های اصولگرا بیگانه است حداقل چشم به روی سهم خواهی چند روزه ببندید و آرمان را ذبح در مسلخ نکنید.»

بعد از افتتاح ستاد مرکزی «سید ابراهیم رئیسی» در استان کهگیلویه و بویراحمد با سخنرانی «غلام محمد زارعی» نماینده سابق بویراحمد و دنا و حجت الاسلام جعفری رئیس ستاد انتخاباتی سعید محمد و رئیس سابق حوزه علمیه خواهران، امروز دوشنبه ( 17 خرداد ماه 1400) ستاد دیگری برای رئیسی افتتاح خواهد شد.
آنگونه که رسانه‌ها اعلام کرده‌اند، افتتاح ستاد مرکزی شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی «سید ابراهیم رئیسی» رأس ساعت 18 عصر در تقاطع خیابان معلم برگزار خواهد شد. ستادهای 30گانه مردمی آیت‌الله رئیسی استان کهگیلویه و بویراحمد از مردم برای شرکت در جلسه افتتاحیه ستاد مرکزی شورای هماهنگی آیت‌الله دکتر رئیسی در یاسوج دعوت کرده‌اند.
در این دعوتنامه آمده است: «شکر و سپاس پروردگار عالم را که به پاس نظام مقدس دینی برآمده از انقلاب اسلامی طومار ذلت، وابستگی، تحقیر و سلطه بیگانگان را در هم پیچید و عزت، کرامت، استقلال و بالندگی را به ارمغان آورد.اینک نسل کنونی امانتدار ودیعه‌ای است که قائد عظیم الشانش حفظ آن را اوجب واجبات و اعظم فرایض فرموده‌اند که از مصادیق عینی و عملی حفظ آن شور و نشاط مردم در صحنه های دفاع از انقلاب از جمله انتخابات است. انتخابات تجلّی جمهوریت و راهکار مبتنی بر اصول قانون اساسی برای ایفای نقش مردم از طریق رأی در اداره امور کشور است. خاصه در وضعیت حساس کنونی که دشمن بیش از هر زمان دیگری با بسیج معاندین و ضد انقلاب و فضای امپراتوری رسانه‌ای در تکاپوی شبهه‌افکنی، سیاه نمایی و القای بی‌رغبتی مردم نسبت به انتخابات و نظام است.
شرکت هر چه پرشورتر و حداکثری واجدین رأی در انتخابات تضمین‌کننده امنیت و اقتدار نظام اسلامی و شکست خفت بار نظام سلطه  و در رأس آن شیطان بزرگ آمریکا خواهد بود. بدین منظور و به جهت ایجاد زمینه‌های حضور حداکثری و تزریق روحیه و نشاط انقلابی شورای هماهنگی ستادهای سی گانه مردمی آیت الله رئیسی از همه مردم بصیر استان و علاقمندان جریان انقلابی شهرستان بویراحمد دعوت می‌‌کند در جلسه افتتاحیه ستاد مرکزی شورای هماهنگی ستادهای سی گانه مردمی آیت الله دکتر رئیسی که راس ساعت ۱۸ عصر روز دوشنبه هفدهم خردادماه در یاسوج خیابان معلم نبش شاهد ۲۲ با حضور پرشور مردم و علاقمندان جریان انقلابی  و ستادهای سی گانه مردمی آیت الله رئیسی  برگزار می گردد شرکت کنند. بلاشک استمرار حضور حماسی مردم  در صحنه و خلق حماسه‌های ماندگار و شگفتی‌آفرین مایه مباهات بوده و به‌ عنوان کارآمدترین مانور انسانی در خنثی کردن توطئه رذیلانه دشمن اثربخش خواهد بود.»

سعید محمد کاندیدای ریاست جمهوری که صلاحیت او از سوی شورای نگهبان تایید نشد به حمایت از سید ابراهیم رئیسی برخواسته و در استان‌های مختلف برای حمایت از «رئیسی» سخنرانی کرده است. او قصد دارد به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کند.

حجت‌الاسلام جواد جعفری مسئول ستاد حامیان سعید محمد با اشاره به سفر سعید محمد به شهر یاسوج، در این باره، گفت: سعید محمد روز چهارشنبه ۱۹ خرداد وارد یاسوج می‌شوند و پس از زیارت قبور شهدا جلسه‌ای را با حامیان خود برگزار خواهد کرد.
مسئول ستاد حامیان سعید محمد در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: وی سپس از  ساعت ۳۰:۱۷ تا ۲۰ در پارک ولایت یاسوج به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.
وی خاطرنشان کرد: تبیین گفتمان انقلاب اسلامی، ضرورت حضور حداکثری و سخنرانی پیرامون کاندیدای شاخص جریان انقلابی (آیت‌الله رئیسی) از محورهای سخنان آقای سعید محمد خواهد بود.


کد مطلب: 435159

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/435159/ستادهای-انتخاباتی-نامزدهای-ریاست-جمهوری-استان-کهگیلویه-بویراحمد-خبر-حکمرانی-جوانان-آرمان-مجتبی-شریعتی-سعید-محمد-سفر-می-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1