تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب : ۴۳۵۱۵۸
در گفتگو با کبنا مطرح شد

توضیحات اداره بنیاد مسکن شهرستان کهگیلویه در خصوص مطلب کبنا

۰
توضیحات اداره بنیاد مسکن شهرستان کهگیلویه در خصوص مطلب کبنا
کبنا ؛بعد از انتشار مطلبی با عنوان«فاجعه در مسکن ملی دهدشت/کاررها شده است،به داد مردم برسید»در این سایت خبری، اداره بنیاد مسکن کهگیلویه به آن واکنش نشان داد،که در زیر می خوانید:
کارشناس بنیاد مسکن کهگیلویه در گفت وگو با کبنا اظهار کرد: از برج سه تا 6 سال گذشته مراحل  تکمیل پرونده ،تاییدیه و تعیین زمین،آورده نقدی ( 40 میلیون تومان) متقاضیان طرح ملی دهدشت صورت گرفت که از برج 6 سال گذشته وارد فاز اجرایی شد و تا الان طرح پیشرفت خوبی داشته است.
وی با اشاره به اینکه اگر نبود همکاری بنیاد مسکن به عنوان مجری و ناظر طرح با متقاضیان برای شروع به موقع طرح،باید الان میلگرد و ... را به قیمت چندین برابر تهیه می کردند و کا را انجام می دادند و شخصی هم که طلای زن و بچه خود را فروخت اتفاقا به نفع خودش شد و کارش پیش رفت.
این کارشناس عنوان کرد: طرح مسکن ملی دهدشت شامل 48 واحد در سه خیابان 30 متری،20 متری و 10 متری در حال اجراست که در خیابان 30 متری تعداد 32واحداست و می توانند انشعاب اب و برق بکشند ولی تا کنون تنها 10 نفر درخواست دادند.
وی عنوان کرد: افراد معترض تنها 8 واحد خیابان 10 متری هستند که انشعاب آب و برق ندارند ولی می توانند از انشعاب آب و برق منازل خیابان 30 متری با کشیدن سیم و شیلنگ حداکثر 10 متر برای ساخت و ساز استفاده کنند.

کارشناس بنیاد مسکن یادآور شد که اداره برق شهرستان به دلیل اینکه طرح جامعی برای مسکن ملی دارد و قرار است هر سه واحد یک ترانس داشته باشند تا دچار افت ولتاژ نشوند،تنها انشعاب خیابان 30 متری را داده است تا متقاضیان بتوانند کار را پیش ببرند و در زمان مشخص طرح جامع اجرا شود.

وی همچنین در خصوص انشعاب آب خیابان 10 متری مذکور گفت: لوله ای که خریداری شده بود مورد تایید آب و فاضلاب نبود و در خصوص تعویض لوله و نصب آن همکاری نداشت ولی به زودی لوله نصب می شود و مشکل انشعاب  آب نخواهند داشت.
این کارشناس افزود: افزایش وام تا 50 میلیون تومان دیگر هم از طرف دولت ابلاغ شد  و هر زمان  که تحویل بانک مسکن شود این میزان افزایش هم به دست متقاضیان می رسد.
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
آخرین اظهارات جهانگیری در باره رد صلاحیتش، اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان

آخرین اظهارات جهانگیری در باره رد صلاحیتش، اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو گفت: گاهی ...
1