کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طرح «بهارانه کتاب» سال ١٤٠٠ در کهگیلویه و بویراحمد

17 خرداد 1400 ساعت 8:53

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از آغاز طرح "بهارانه کتاب "سال ١٤٠٠ از 17 خردادماه در استان خبر داد.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از آغاز طرح "بهارانه کتاب "سال ١٤٠٠ از 17 خردادماه در استان خبر داد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز (17 خرداد 1400) مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از آغاز طرح "بهارانه کتاب "سال ١٤٠٠ از 17 خردادماه در استان خبر داد.
محمدعلی پیرسبزی با اعلام این خبر افزود: شروع طرح "بهارانه کتاب" روز دوشنبه ١٧ خردادو پایان طرح دوشنبه ٢٤ خرداد بطور همزمان در سراسر کشور خواهد بود .
وی با مهم برشمردن این طرح خاطرنشان کرد:معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب این طرح سراسری به منظور رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتابخوانی ،تسهیلاتی را در قالب یارانه خرید کتاب از طریق کتابفروشی های سراسر کشور ،مستقیما به خریداران کتاب پرداخت می کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد : در این طرح ، کتابفروشی هایی که شرایط لازم را دارا باشند پس از ثبت نام در سایت ir.ketab.tarh  می توانندکتاب های خود را که با شرایط تعیین شده در طرح مطابقت داشته باشند به مخاطبان عرضه نمایند که موسسه خانه کتاب نیز به نمایندگی از معاونت امورفرهنگی مبلغ یارانه خرید کتاب را به کتابفروشی ها پرداخت خواهد کرد .
پیرسبزی همچنین  با بیان شرایط عمومی این طرح افزود : در طرح "بهارانه کتاب ١٤٠٠" سقف مجاز خرید برای هر خریدار دو میلیون ریال است و خریداران می‌توانند از ١٧ تا ٢٣ خردادماه با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو طرح‌، کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را با یارانه ٢٠درصدی خریداری کنند.
لازم به ذکر است؛ اسامی و مشخصات کتابفروشی‌های عضو طرح «بهارانه کتاب ١٤٠٠» به تفکیک هر استان بر روی سایت tarh.ketab.ir قابل مشاهده است.
 


کد مطلب: 435139

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/435139/طرح-بهارانه-کتاب-سال-١٤٠٠-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1